تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۸۶۶۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره تعاون روستایی شوشتر :
۷۵۰۰ تن گندم تضمینی از کشاورزان شوشتری خریداری شد
رئیس اداره تعاون روستایی شوشتر با اشاره به فصل برداشت گندم از مزارع گفت: از ابتدای فصل برداشت گندم از مزارع تاکنون ۷ هزار و ۵۰۰ تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به صورت تضمینی خریداری شده است.

حسین بهداروندی اظهار داشت: برداشت گندم آبی از 26 فروردین ماه امسال در سطح زیر کشت 36 هزار هکتار اراضی شوشتر برداشت شده است.

وی افزود: از ابتدای فصل برداشت گندم از مزارع تاکنون 7 هزار و 500 تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به صورت تضمینی توسط اداره تعاون و روستایی خریداری شده است.

رئیس اداره تعاون روستایی شوشتر بیان کرد: نرخ گندم معمولی با افت 4 درصد مفید و 2 درصد غیر مفید به یک هزار 550 تومان و گندم دورم یک هزار 880 تومان است.

وی به میزان برداشت گندم در سال 94  اشاره کرد و گفت: پیش بینی می‌شود حدود 91 هزار تن گندم تا پایان برداشت از سطح مزارع شهرستان شوشتر برداشت می شود.

بهداروندی با اشاره به خرید بذر گندم استاندارد گفت: پیش بینی خرید بیش از 2 هزار تن گندم بذری جهت تولید گندم استاندارد نیز توسط اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی شوشتر شده است.

وی به بارگیری و صادرات گندم اشاره و اظهار داشت: صادرات و بارگیری گندم همزمان با خرید به مقاصد اعلام شده توسط شرکت غله و بازرگانی انجام می‌شود.

رئیس اداره تعاون روستایی شوشتر با اشاره به پرداخت مطالبات کشاورزان خاطرنشان کرد: امسال با برنامه ریزی و جلسات متعدد مقرر شد 24 ساعت پس از خرید گندم وجه کشاورزان پرداخت و تا امروز مطالبات کشاورزان به صورت کامل پرداخت شده است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار