تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۸۶۶۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برترین دوچرخه​سواران خوزستان انتخاب شدند
نفرات برتر مسابقات انتخابي دوچرخه​سواري خوزستان معرفي شدند.

خضير حياتي، دبير هيات دوچرخه​سواري استان اظهاركرد: اين رقابت​ها روز جمعه (چهارم ارديبهشت‌ماه) در جاده كمربندي اهواز - انديمشك برگزار شد.

وي با بيان اين‌كه مسابقات در مسافت 80 كيلومتر و در ماده استقامت انجام شد، عنوان‌كرد: ركاب​زنان استان در رده​هاي سني جوانان، بزرگسالان و پيشكسوتان با يكديگر به رقابت پرداختند.

دبير هيات دوچرخه​سواري خوزستان گفت: در رده سني جوانان، حسين شباني و محمدرضا طرفي هر دو از اهواز به ترتيب قهرمان و نايب‌قهرمان شدند و ساير نفرات این رده سنی به خط پايان نرسيدند.

وي افزود: در رده سني بزرگسالان سعيد عين‌الوند، محمد عطار و خليل زنگويي به ترتيب از شوش، اهواز و ماهشهر در مكان​هاي اول تا سوم قرار گرفتند و در رده سني پيشكسوتان، محمد باوی و محسن ويسيان هر دو از اهواز به ترتيب اول و دوم شدند و امير پورمند از شوش در جايگاه سوم قرار گرفت.

حياتي خاطرنشان‌كرد: جا دارد از پليس​راه اهواز - انديمشك كه همكاری خوبي در خصوص كنترل جاده و ايمن‌سازي آن با هیات داشت، تشكر كنم. مسابقات نيز در سطح بسيار خوبي برگزار شد و با وجود اين‌كه طوفان بود ولي ورزشكاران استان به خوبي ركاب زدند و اين مهم است.

وي در پايان بيان‌كرد: دوشنبه يا سه​شنبه اين هفته قصد داريم اردويي براي نفرات برتر استان در شوش برگزار كنيم تا بازيكنان استان براي مسابقات قهرماني كشور پيش​رو آماده باشند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار