تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۸۶۶۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اختصاص یک زمین تراپ به تیراندازی اهواز
رييس هيات تيراندازي خوزستان از اختصاص يك زمين تراپ (اهداف پروازی)، برای فعالیت این رشته در اهواز خبر داد.

سيدسالار محمدنيا اظهاركرد: طي صحبت​هايي كه با شركت گروه​ملي داشتيم، آن‌ها يك زمين در اهوار در اختيار هيات استان، جهت فعال كردن رشته اهدف پروازي گذاشتند و ما فعالیت‌مان را در اهواز در این رشته از این هفته آغاز می‌کنیم.

وي بيان‌كرد: اين رشته در اهواز فعال نبود ولي در شهرستان​هاي شوش، ماهشهر، آبادان و دزفول ميدان اهداف پروازي داشتيم. با رایزنی‌هایی که داشته‌ایم قرار است، سپاه نیز زمینی برای فعال کردن این رشته در مسجدسليمان در اختیار ما بگذارد.

رييس هيات تيراندازي خوزستان گفت: خوزستان يكي از استان​هايي است كه بيشترين آمار سلاح را دارد و با فعال شدن اين رشته، ورزشكاران در اين رشته ساماندهي مي​شوند و با توجه به اين‌كه در این شرایط شكار كمتری صورت می‌گیرد، به حفظ محيط زيست نیز کمک می‌شود.

وي در پايان درباره رقابت تيم ليگ يكي بانوان استان با تيم سقوط كرده از ليگ برتر كشور و شانس مجدد این دو تیم براي حضور در ليگ برتر كشور، عنوان‌كرد: اين مسابقه روز جمعه انجام شد و متاسفانه تيم استان با توجه به اين‌كه مدتي بود از پايان ليگ يك كشور مي​گذشت و آمادگي لازم را به دليل دير اعلام شدن اين ديدار نداشت، نتوانست از سد تيم علوم انتظامي كه چند ملي​پوش داشت، بگذرد. ان​شاالله اين تيم استان خودش در فصل جديد مسابقات ليگ دسته يك كشور مي​تواند ليگ برتری شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار