تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۸۶۶۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هيات كشتي خوزستان جزو سه هيات برتر كشور
پس از ارزيابي عملكرد هيات​هاي كشتي سراسر كشور توسط فدراسیون، هيات استان خوزستان در جايگاه سوم قرار گرفت.

حسين مرعشيان، رييس هيات كشتي استان اظهاركرد: اين رتبه با توجه به نتايجي كه كشتي​گيران ما در رده​هاي سني مختلف در مسابقات بين​المللي، آسيايي و جهاني به دست آوردند و ميزباني​هایمان به دست آمد.

وي بيان‌كرد: استان خوزستان نسبت به سال 92 جهش چشمگيري داشت چرا كه در ارزیابی سال 92 ما با اختلاف بسياري نسبت به تهران در جايگاه سوم قرار گرفتیم و اكنون اگرچه باز هم سوم شديم ولي اين اختلاف امتياز كاهش پيدا كرده است. امسال تيم​هاي مازندران، تهران و خوزستان به ترتيب در جايگاه​هاي اول تا سوم قرار گرفتند.

رييس هيات كشتي خوزستان افزود: ما مي​توانيم هيات كشتي تهران را هم پشت سر بگذاريم و با توجه به اين‌كه اختلافات امتيازمان زياد نيست، كار سختي هم نمی‌باشد. امتياز تهران با توجه به ميزباني‌هايي كه فدراسيون در آن‌جا دارد، بالا است و البته هيات تهران نیز در اين زمينه همكاري خوبي با فدراسيون دارد.

وي در ادامه خاطرنشان‌كرد: ما در ابتداي سال جاري در بيستم فروردين‌ماه مسابقات كشتي ساحلي کشور را در شوش ميزباني كرديم و به نظرم با توجه به برنامه​هايي كه مدنظر داريم مي​توانيم جايگاه استان را ارتقا دهيم.

مرعشيان گفت: در سال 94 مي​خواهيم در تمام رده​هاي سني قوي‌تر از گذشته كار كنيم و با رفع نواقص گذشته و استفاده از نظرات پيشكسوتان و صاحب​نظران اين رشته، جايگاه​مان را بهبود بخشيم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار