تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۸۶۶۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسابقه منطقه‌ای کورس سوارکاری خوزستان برگزار شد
رقابت​هاي منطقه​اي سواركاري خوزستان در پنج كورس برگزار شد.

فتاح كنعاني، رييس هيات سواركاري استان اظهار‌کرد: اين مسابقات روز جمعه (چهارم ارديبهشت‌ماه) به مناسبت گرامي‌داشت روز ارتش به ميزباني هيات سواركاري آبادان برگزار شد.

وي بيان‌كرد: اين رقابت​ها با حضور 25 راس اسب از شهرستان​هاي آبادان، خرمشهر و شادگان در پنج كورس و به مسافت 1000 متر انجام شد.

رييس هيات سواركاري خوزستان گفت: در كورس اول، اسب "مهيب" به مالكيت كمال محسني از اهواز در جايگاه نخست قرار گرفت و اسب "لهيب مرادي" به مالكيت محمود مرادي و اسب "لهراسب" به مالكيت كريم دريس هر دو از آبادان به ترتیب دوم و سوم شدند.

وي ادامه‌داد: در كورس دوم نیز اسب "فلاحيه" به مالكيت ناصر عبدپور از شادگان اول شد و اسب "لهيب نار" به مالكيت احمد شريفات و اسب "مرصال" به مالكيت سيدطالب طهري هر دو از آبادان به ترتيب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

كنعاني بيان‌كرد: در كورس سوم، اسب "شانس" به مالكيت محمد حاجي​زاده از شادگان در مكان نخست قرار گرفت، اسب "فخار" به مالكيت شكيبا عالي​پور از اهواز دوم شد و اسب "ليونا" به مالكيت ملاعزيز هلاكوپور از آبادان در مكان سوم ايستاد.

وي گفت: در كورس چهارم، اسب "مشعل" به مالكيت بغلاني و "پرنده سفيد" به مالكيت حاج علي مطوري هر دو از آبادان اول و دوم شدند و اسب "شراره" به مالكيت توفيق صوفي از شادگان رده سوم را به خود اختصاص داد.

رييس هيات سواركاري خوزستان عنوان‌‌كرد: در كورس پنجم نیز اسب "قرار" به مالکیت كريم ربيحات از شادگان در مكان اول قرار گرفت و اسب "ملكه" به مالکیت توفيق مرادي و اسب خاتون به مالکیت حمزه بغلاني هر دو از آبادان دوم و سوم شدند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار