تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳
کد خبر: ۸۶۶۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شورای شهر آبادان:
پارک ۵۰ هکتاری آبادان ساخته می‌شود
با توجه به نزدیکی منطقه قفاز آبادان به ساحل پارک ۵۰ هکتاری این شهرستان در این منطقه ساخته می‌شود.

جلسه علنی شورای اسلامی شهر آبادان بعد از ظهر امروز در سالن جلسات ساختمان شورای شهر آبادان برگزار شد.

حمید حنظل عیدانی در این جلسه اظهار داشت: براساس توافقی که با سازمان منطقه آزاد اروند داشتیم قرار شد که بافت جدید شهر در منطقه تانک فرم آبادان شکل بگیرد و در واقع بافت جدید شهری در آن منطقه ایجاد شود.

رئیس شورای شهر آبادان گفت: به منظور استفاده بهتر از ظرفیت‌های آبی شهرستان آبادان و استفاده از ساحل رودخانه‌های بهمنشیر و اروند پیشنهاد می‌دهیم که هر کدام یک مدیر برای مدیریت ساحل داشته باشند.

وی با بیان اینکه در آبادان یک پارک بزرگ وجود ندارد، عنوان کرد: زمین 50 هکتاری در مسیر جاده قفاز در نظر گرفته‌ایم که با توجه به نزدیکی به رودخانه و همچنین با لایروبی رودخانه در آن قسمت می‌توان یک پارک بزرگ و مناسب ایجاد کرد.

محمود رضا شیرازی شهردار آبادان نیز در این جلسه بیان کرد: از پیشنهاد ایجاد بافت شهری در منطقه تانک فرم آبادان استقبال می‌کنیم و آن را طرحی مناسب می‌دانیم.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری آبادان در سال 93، اظهار کرد: درآمدهای وصولی شهرداری آبادان در سال 93 مبلغ 117 ملیارد و 797 میلیون تومان بوده است.

شهردار آبادان گفت: در سال 93 میزان دریافتی عوارض ارزش افزوده شهرداری ابادان 39 میلیارد و 471 میلیون تومان بوده که 33 درصد از درآمد شهرداری را شامل می‌شده که این نسبت برای دریافت آلایندگی 27 درصد بوده است.

شیرازی میزان سایر درآمد‌های شهرداری آبادان در سال گذشته را 46 میلیارد و 843 میلیون تومان خواند و افزود: در سال 93 مبلغ 45 میلیارد و 731 میلیون تومان دستمزد پرداخت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه شهرداری ابادان در سال گذشته توانست تمام بودجه مصوب خود را جذب کند، اظهار داشت: جذب بودجه در سال 1393 به میزان 17 درصد هم از بودجه مصوب بیشتر شد که در قالب متمم بودجه ارائه می‌شود.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد حافظ
|
Finland
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
0
0
خیلی خوبه با یه تیر دو نشون زد این پارک را بین خرمشهر و ابادان بسازید که دیگه نیازی به ول خرجی وساخت پارک دیگه در خرمشهر نباشه همه همدیگه را تو یه پارک ببینند البته با امکانات فوق العاده عالی که ارزش داشته باشه از دو شهرستان سرازیر بشن تو پارک...
:
:
:
آخرین اخبار