تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸
کد خبر: ۸۶۶۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته بیست وهفتم لیگ برتر؛
فولاد خوزستان در خانه مغلوب ذوب آهن اصفهان شد
در هفته ای که سه تیم مدعی قهرمانی برنده شدند، فولاد خوزستان در خانه برابر ذوب آهن اصفهان شکست خورد
گل: مسعود حسن زاده (64) مرتضی تبریزی (2+90) / داور: یدالله جهانبازی / کمک داوران: محمدرضا منصوری و سعید زارع / تماشاگر: حدود 10 هزار نفر در استادیوم الغدیر اهواز

اخطار: آلویس نونگ، لئونارد مساریچ و یوسف وکیا (فولاد) محمد رشید مظاهری (ذوب آهن)

فولاد خوزستان: علیرضا سلیمی، یوسف وکیا، لئونارد مساریچ، احمد آل نعمه، امید خالدی، ماتیاس چاگو، مهدی بدرلو، محسن مسلمان (77- هادی حبیبی نژاد)، اسماعیل شریفات، ساسان انصاری و آلویس نونگ.
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

ذوب آهن اصفهان: محمد رشید مظاهری، علی حمام، مهرداد قنبری، کارلوس سانتوس، قاسم دهنوی، قاسم حدادی فر، احسان پهلوان، حجت حق وردی،  دانیال اسماعیلی فر (81- مهدی مهدی پور)، مهدی رجب زاده و مسعود حسن زاده (73- مرتضی تبریزی).
سرمربی: یحیی گل محمدی

خلاصه بازی:
در هفته ای که سه تیم مدعی قهرمانی برنده شدند، فولاد خوزستان در خانه برابر ذوب آهن اصفهان شکست خورد.

نیمه اول دیدار تیم های فولاد خوزستان و ذوب آهن سرد و کم حادثه دنبال شد. مهم ترین فرصت گلزنی این نیمه را دانیال اسماعیلی فر مهاجم جوان ذوب آهن در حالت تک به تک با علی سلیمی از دست داد.

ذوب آهن که با استفاده از همکاری مثلث اسماعیلی فر، حسن زاده و رجب زاده به خط دفاع فولاد فشار وارد می کرد، در دقیقه 64 با استفاده از فضاهای موجود در خط دفاعی فولاد به گل رسید. شاگردان گل محمدی پس از این گل به دفع حملات فولاد پرداختند و در نهایت در اوقات تلف شده روی یک ضدحمله سریع به گل دوم رسیدند.

فولاد خوزستان با این نتیجه در رده چهارم جدول رده بندی باقی ماند ولی امیدهای این تیم برای تکرار قهرمانی به حداقل رسید.

شرح گل:
0-1 (ذوب آهن): دانیال اسماعیلی فر با استفاده از شکاف بین مدافعان فولاد به درون محوطه جریمه میزبان نفوذ کرد و پاس عرضی این بازیکن در حالی که مدافعان میانی فولاد نظاره گر توپ بودند، توسط مسعود حسن زاده تبدیل به گل شد.

0-2 (ذوب آهن): در پی یک ضدحمله سریع و پس از آن که ضربه محبی به تیر افقی دروازه فولاد خورد و به محوطه جریمه برگشت، مرتضی تبریزی که آغازگر ضدحمله بود، با ضربه سر دومین گل ذوب آهن را وارد دروازه فولاد کرد.

مرجع / خوزستان اسپرت
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
0
0
به میمنت حضور برخی تماشاگران!
:
:
:
آخرین اخبار