تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹
کد خبر: ۸۶۶۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسکوچیچ: از شکست مقابل ذوب‎آهن متاسف نیستم
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان می‌گوید از شکست مقابل ذوب آهن تاسف نمی‌خورم.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از بازی با ذوب آهن اظهارکرد: خیلی ناراحتم که هدف‌مان را از دست دادیم و صراحتا اعلام می‌کنم که تیم ذوب‌آهن از ما بهتر و سرتر بود و من این پیروزی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی با خسته نباشید به بازیکنان تیمش، گفت: این توان واقعی بازیکنان ما بود و من از آن‌ها راضی هستم، چرا که علی‌رغم کمبود بازیکن، آن‌ها توان واقعی خود را در لیگ به نمایش گذاشته‌اند.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان خاطر نشان کرد: من از شکست به دست آمده مقابل ذوب آهن تاسف نمی‌خورم. ما باید به هر ترتیب این لیگ را به پایان برسانیم و از هم‌اکنون به فکر فصل بعدی باشیم ولی ما در دیدارهای آینده لیگ باید برای کسب سهمیه آسیا تلاش کنیم.

وی بیان کرد: من در مقابل هواداران فولاد که نتوانستیم امروز آن‌ها را خوشحال کنیم، شرمنده‌ام.

اسکوچیچ در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره محسن مسلمان و این که او در طول 78 دقیقه‌ای که درون بازی بود، کار خاصی انجام نداد، گفت: من از محسن مسلمان کاملا راضی هستم ولی امروز روز این بازیکن نبود، همان طور که امروز روز خوب من در مربیگری نبود.

وی افزود: باید قبول کرد که حریف نسبت به ما بهتر بود و بازی را برد. به هر حال در هر بازی افت و خیز وجود دارد که امروز این افت و خیز نصیب ما شد. نه من مربی بدی هستم و نه بازیکنانم بد هستند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار