تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۸۶۶۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه‎ دیدار فولاد خوزستان – ذوب‎آهن اصفهان
حرکت ناشایست گلر ذوب آهن باعث تحریک تماشاگران و سر دادن شعار علیه ذوب‎آهنی‎ها شد.

دیدار تیم های فولادخوزستان و ذوب آهن با شکست 2 بر صفر فولادی ها در ورزشگاه غدیر اهواز به پایان رسید. حاشیه های این بازی را در زیر می خوانید:

- در حالی که در فضای مجازی تماشای این دیدار رایگان اعلام شده بود و به همین دلیل استقبال زیادی از سوی هواداران صورت گرفته بود، اما زمانی که تماشاگران به درب ورزشگاه رسیدند متوجه شدند که برای دیدن بازی باید بلیت تهیه کنند.

- در این دیدار سروش رفیعی بازیکن محروم فولاد و همچنین کوروش بختیاری زاده، مربی این تیم که دوران محرومیت خود را طی می کند و مهرداد جماعتی که به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشت، از روی سکوها نظاره گر بازی بودند.

- تماشاگران در این دیدار نهایت حمایت خود را از تیم فولاد داشتند و استقبال خوبی از سوی آن ها صورت گرفته بود.

- در دقیقه 69 داور در صحنه ای معتقد بود که بازیکن ذوب آهن روی بازیکن فولاد خطا کرده است و به سود فولاد خطایی اعلام کرد که گل محمدی به شدت به این تصمیم وی اعتراض نشان داد و به همین دلیل پس از توقف چند دقیقه ای بازی، داور به کنار زمین آمد و ضمن دادن تذکر به گل محمدی، او را به آرامش دعوت کرد.

- در دقایق پایانی بازی داور به مظاهری، دروازه بان ذوب آهن به دلیل وقت تلف کردن یک کارت زرد نشان داد.

- پس از به صدا درآمدن سوت پایان این دیدار بازیکنان ذوب آهن و گل محمدی به وسط زمین آمدند و به خوشحالی و پایکوبی پرداختند. همچنین حرکت ناشایست گلر ذوب آهن باعث تحریک تماشاگران و سر دادن شعار علیه ذوب آهنی ها شد و همین موضوع باعث درگیری لفظی ابن قاسم، سرپرست فولاد با گل محمدی شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار