تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۸۶۶۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعلام نتایج آزمون های دانشگاه آزاد تلفنی شد
معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد از فعال سازی سامانه تلفنی برای آگاهی داوطلب از نتایج آزمون های این دانشگاه خبرداد.

مجتبی علوی فاضل با اعلام این خبر که سامانه تلفنی دریافت نتایج آزمون به شماره 4743 فعال شده، گفت:این سامانه تلفنی در تهران با شماره گیری 4743 و برای ساکنان شهرستان ها با شماره گیری4743-021 قابل دسترسی است.

وی ادامه داد: دانشجویان می توانند از طریق این سامانه اطلاعاتی نظیر شماره پرونده، شماره داوطلبی، نتایج آزمون ها و اطلاعات مربوط به آزمون ها را دریافت نمایند و یا از طریق اتصال به اپراتورها سوالات خود را مطرح کنند.

علوی فاضل با اشاره به اینکه این سامانه باهدف تسهیل و افزایش ارتباطات دانشجویان با دانشگاه است، عنوان کرد: این سامانه از 16 فروردین ماه به صورت آزمایشی فعال شد و از روزگذشته برای ارائه خدمات فعال شده است.

وی بابیان اینکه این سامانه در آینده ای نزدیک کامل تر خواهدشد، گفت:راه اندازی سامانه تلفنی اولین فاز اجرایی ما بود اما برنامه بعدی توسعه روابط مجازی معاونت سنجش و پذیرش با دفاتر زیرمجموعه خود است.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ادامه داد: تمام سایت های مربوط به آزمون که درحال حاضر با چند نشانی فعال است، به نشانیwww.snjesh.iau.ac.ir تجمیع خواهدشد و تا دوماه آینده فعال می شود.

وی همچنین از ایجاد سیستم موبایل App برای دسترسی به اطلاعات آزمون از این طریق خبرداد و گفت: تمام این راه های ارتباطی نیز در آینده ای نزدیک فعال می شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار