تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۸۶۷۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هنوز هیچ پرداختی به کادر فنی نداشته‌ایم
نژادفلاح: برانکو هر ۱۱ بازیکن را اخراج کند حمایت می‌کنم
مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: اگر سرمربی تیم ۱۱ بازیکن را هم کنار بگذارد، من با قدرت از تصمیم او حمایت می‌کنم.

محمدحسین نژادفلاح مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس که در مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت‌الله خطیب مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس شرکت کرده بود درباره این مرحوم گفت: خطیب یک خادم واقعی ورزش بود که در تربیت‌بدنی استان تهران، فدراسیون کشتی و باشگاه پرسپولیس منشا خدمات زیادی بود و امیدوارم همیشه یاد و خاطره او زنده بماند و کارهایش در این دنیا ذخیره آخرت او باشد و دیدید که امروز قهمرانان و پهلوانان زیادی برای تشییع او به این مراسم آمدند.

وی در مورد اینکه برانکو ایوانکوویچ توانست با پرسپولیس اولین امتیاز را به دست بیاورد اظهار داشت: برانکو مربی بزرگی است و بزرگی کرد که خواهش ما را پذیرفت تا به پرسپولیس بیاید چراکه خیلی از مربیان در این مواقع از فصل معمولا به تیمی نمی‌روند اما این مربی بزرگی کردکه در پایان فصل پرسپولیس را پذیرفت و او هنوز فرصت مناسبی نداشته که آنطور که می‌خواهد پرسپولیس را آماده کند.

نژادفلاح درباره اخراج پیام صادقیان از پرسپولیس افزود: من کاری به پیام صادقیان ندارم اما اگر برانکو ایوانکوویچ 11 بازیکن تیم را هم کنار بگذارد من قاطعانه از سرمربی تیمم حمایت می‌کنم.

وی درباره برخورد زننده مدافع پرحاشیه پرسپولیس با هوادار این تیم در قطر خاطرنشان کرد: قبل از هر چیز این بازیکن باید بداند که هواداران سرمایه فوتبال هستند و من از این سرمایه‌های فوتبال به دلیل این رفتار عذرخواهی می‌کنم و رفتار این مدافع هیچ جای دفاعی باقی نگذاشته است و بازیکن حق برخورد بد با هوادار را هم ندارد چه برسد به اینکه خدایی نکرده بخواهد توهین یا بی‌احترامی بکند. درباره این بازیکن باید بگویم که کمیته انضباطی باشگاه در مورد او تصمیم‌گیرنده است و برانکو هم هر تصمیمی بگیرد آن را حمایت می‌کند اما باید اعلام کنم که کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس کدخدامنشی کار نمی‌کند و همه کارها به برانکو ایوانکوویچ، کریم باقری و محمود خوردبین سپرده شده است.

نژادفلاح درباره مطلب یکی از روزنامه‌های امروز که نوشته بود 12 بازیکن از پرسپولیس جدا خواهند شد اظهار داشت: چنین مسئله‌ای صحیح نیست و صحبت از کنار گذاشتن و یا جذب هیچ بازیکنی مطرح نشده و همه این موارد در پایان فصل مشخص خواهد شد.

مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا به کادر فنی جدید این تیم پولی داده شده یا نه افزود: هیچ پرداختی به اعضای کادر فنی نداشته‌ایم و باید قدردان آنها بود که از کشوری دیگر به خاطر اهداف و سربلندی پرسپولیس بدون گرفتن وجهی مشغول به کار هستند و ما هم این رفتار بزرگوارانه مربیانمان را از یاد نمی‌بریم و در اولین فرصت و به موقع مطالباتشان را پرداخت خواهیم کرد.

وی درباره شرکت خان‌زاده مدافع پرحاشیه پرسپولیس در مراسم تشییع خطیب و اینکه آیا این کار با اهداف خاصی صورت گرفته افزود: شاید چون با هم همشهری هستند او در این مراسم شرکت کرده است. هرچند که باید دلیل این موضوع را از خود این بازیکن بپرسید.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود این مدافع پرحاشیه از حبیب کاشانی خواسته تا وساطت کرده تا مشکل او حل شود افزود: ضمن احترامی که برای حبیب کاشانی قائل هستم و همواره او را استاد و معلم خودم می‌دانم اما بازیکن ما باید یاد بگیرد که از چه کسی درخواست داشته باشد. پاسخ من به رفتار این مدافع است که قبل از هر چیز باید بداند حرفش را کجا بزند و در نهایت اگر مشکلش با باشگاه حل نشد می‌تواند از حبیب کاشانی یا افراد دیگر کمک بخواهد.

وی درباره رفتار این مدافع پرحاشیه ادامه داد: کار بد همیشه بد است و نمی‌توان از آن دفاع کرد و هر کسی که بخواهد از چنین مسائلی بی‌تفاوت بگذرد باید پاسخگو باشد. من از مردم و اصحاب رسانه که اگر فکر کرده‌اند ما در این موارد کم‌کاری کرده‌ایم عذرخواهی می‌کنم اما اصول اخلاقی همواره در راس کار ما است و در جامعه اخلاق‌مداری زندگی می‌کنیم که بداخلاقی در آن جایی ندارد.

نژادفلاح درباره واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی خاطرنشان کرد: هنوز هم تاکید می‌کنم که نباید درباره چنین مواردی شتاب‌زده عمل کرد. بهتر است ابتدا این کار از سایر باشگاه‌ها انجام شود و اگر موفق بودند این موضوع در پرسپولیس یا استقلال عملی شود. من صد در صد موافق اجرای قانون اصل 44 قانون اساسی هستم و باید همه امور به بخش خصوصی واگذار شود اما باید بسترهای لازم هم فراهم باشد تا اتفاقی که برای پاس و راه‌آهن افتاد گریبان پرسپولیس را نگیرد. اگر فرد خریدار بعد از 5 سال نخواست تیم‌داری کند آن وقت تکلیف چه می‌شود؟

وی خاطرنشان کرد: من موافق خصوصی‌سازی هستم و تا فوتبال خصوصی نشود فوتبال درست نخواهد شد اما استقلال و پرسپولیس اولین تیم‌های کشور هستند و بهتر است خصوصی‌سازی از 14 تیم دیگر لیگ برتر انجام شود چون آزمون و خطا را در پاس و راه‌آهن انجام دادیم و دلیل ندارد که این موضوع را به سایر تیم‌ها تعمیم دهیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار