تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۸۶۷۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ابن​قاسم:مظاهری نباید آن حرکت زشت را انجام می‌داد
سرپرست تيم فوتبال فولادخوزستان می‌گوید، دروازه‌بان ذوب‌آهن باتوجه به این‌که سابقه بازي در فولاد را داشته، نبايد در بازی دیروز آن حرکت را انجام می‌داد.

حسين ابن​قاسم اظهار كرد: بازي با ذوب‌آهن روز خوب ما نبود و اين هم به خاطر خستگي مفرط بازيكنان ما در فرودگاه​ها بود؛ ما براي هر بازي با دو سه پرواز مي​رويم و اين باعث شده كه مدتي تمرين درست و حسابي نداشته​ باشیم. تيم ما بيشتر در سفر و فرودگاه​ها است تا اين‌كه تمرين خوبي داشته باشد.

وي خاطرنشان‌كرد: ذوب‌آهن هم تيم خيلي خوبي است و در نيم​فصل دوم بسيار خوب نتيجه گرفته است و عملكردش خوب است و بازي‌های خوبي انجام مي​دهد. به هر حال پيش​بيني مي​كرديم كه روز سختي خواهيم داشت. اين پيروزي مبارك آن‌ها باشد.

سرپرست تيم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به اين سوال كه با توجه به اين‌كه با اين شكست، تقريبا از قهرماني دور شده​ايد و آيا در ادامه فقط تلاش شما كسب سهميه آسيايي است؟ گفت: ما سه بازي ديگر پيش رو داريم و از صدر جدول نيز 6 امتياز فاصله گرفته​ايم و مي​خواهم بگويم كه هر چيزي در فوتبال امكان دارد و ما تلاش مي​كنيم از سه ديدار پيش رو، برنده از زمين خارج شويم.

وي در ادامه درباره حركت غیراخلاقی مظاهري، دروازه​بان ذوب‌آهن كه باعث دلخوري فولادي​ها شد نيز عنوان كرد: شادي حق آن​ها بود و ما هم برده بوديم، شادي مي​كرديم اما نمی‌دانم چرا مظاهری آن حركت را انجام داد. او پس از بازي حركت زشتي انجام داد كه نماينده سازمان ليگ هم اين حركت را ديد و به سازمان ليگ انعكاس داد.

ابن​قاسم افزود: من در اين راستا با آذري، مديرعامل اين باشگاه و گل​محمدي نيز صحبت كردم. همانطور كه مي‌دانيد گل​محمدي يكي از الگوهاي اخلاقي است و در كل اساس كار باشگاه ذوب‌آهن، اخلاق‌مداري است و خود آذري نيز با حضور در رختكن ما از بازيكنان​مان عذرخواهي كرد. به هر حال با توجه به اين‌كه مظاهري سابقه بازي در فولاد را داشته، نبايد اين كار را انجام مي​داد.

وي درباره غيبت محمد قاضي و وضعيت وی، گفت: پس از اين‌كه از قطر برگشتیم قاضي در تهران ماند و ما هم با توجه به اين‌كه حضور و غياب داريم، غيب بازيكن را ثبت مي​كنيم. خود او هم تماس گرفت و به او گله كردم كه چرا در تمرينات شركت نمي​كني كه گفت من كسالت دارم و در بيمارستان بستري هستم كه من هم به او گفتم غيبت شما را رد كرده​ام و پس از حضور در اهواز، مدارك پزشكي‌ات را همراهت بياور كه او هنوز نيامده است.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: فولاد خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار