تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۸۶۷۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار اهواز عنوان کرد:
تلاش می‌کنیم با احداث جاده‌های دسترسی درون شهری، بار ترافیک را کاهش دهیم
با توجه به این‌که مسیرها و جاده های درون شهری پذیرش حجم بالای ترافیک را ندارند تلاش می‌کنیم با احداث جاده های دسترسی درون شهری، بار ترافیک را کاهش دهیم
سید خلف موسوی اعلام کرد: تلاش می‌کنیم با احداث جاده‌های دسترسی درون شهری، بار ترافیک را کاهش دهیم.
 
شهردار اهواز صبح امروز به همراه محمد صفری معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز و فرزین حاتمی کاکش، از پروژه محور اتصالی میدان صیاد شیرازی به بلوار پدافند بازدید کرد.

در این بازدید شهردار اهواز گفت: با توجه به اینکه مسیرها و جاده های درون شهری پذیرش حجم بالای ترافیک را ندارند تلاش می‌کنیم با احداث جاده های دسترسی درون شهری، بار ترافیک را کاهش دهیم.

سید خلف موسوی طول این پروژه را 5/3 کیلومتر در دو باند رفت و برگشت ذکر کرد و افزود: مساحت کامل این پروژه بالغ بر 000/84 متر مربع است که عملیات خاکبرداری پروژه نیز بالغ بر 000/6 متر مکعب، عملیات خاکریزی 000/93 متر مکعب،جدولگذاری به طول 000/14 متر است که تاکنون 1200 متر از این مسیر تکمیل شده و آماده آسفالت است و عملیات کف پوش گذاری این پروژه نیز در مساحتی بالغ بر000/22 متر مربع  انجام  می شود.

وی همچنین احداث این جاده را با اهمیت خواند و تصریح کرد: این پروژه از آن‌جایی‌که محور اتصالی شمال به جنوب و موازی با خیابان شهید چمران و جاده ساحلی است از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. زیرا علاوه بر روان شدن ترافیک و عبور و مرور، موجب صرفه جویی در زمان می‌شود.

شهردار اهواز گفت: احداث این راه‌ها موجب عمران، آبادانی و توسعه شهرها می‌شود و نقش مهمی را در شهرها ایفا می‌کند، زیرا یکی از شاخص‌های توسعه شهرها احداث راه‌های مواصلاتی است.
:
:
:
آخرین اخبار