تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۸۶۸۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مقام اول راه‌اندازی بازارچه‌های موقت صنایع دستی برای خوزستان
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: میراث فرهنگی خوزستان توانسته است در نوروز سال جاری مقام نخست بازارچه‌های موقت کشور را به خود اختصاص دهد.

افشین حیدری اظهار کرد: میراث فرهنگی خوزستان در بخش صنایع دستی با جهش‌های بلندی مواجه بوده است و در نوروز سال جاری از نظر تعدد افزایش غرفه‌ها و کیفیت برگزاری توانسته است در بین سایر استان‌ها مقام نخست را به خود اختصاص دهد که این مهم افتخاری برای خوزستان به شمار می‌آید.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان بیان کرد: به دلیل کسب این مقام در کشور از سوی سازمان میراث فرهنگی از استان خوزستان تقدیر شده است.

وی افزود: میراث فرهنگی خوزستان برای حوزه صنایع دستی برنامه‌ریزی‌های زیادی کرده است و در حال اجرای این برنامه‌ها است و اصلی‌ترین برنامه توانمندسازی صنعتگران در حوزه بازاریابی و آشنایی با بازارهای هدف است.

حیدری با اشاره به این که خوزستان در بخش صنایع دستی توانمندی‌های زیادی دارد گفت: در خوزستان به دلیل وجود صنایع دستی متعدد و متکثر شرایط برای توسعه این بخش فراهم است. بنابراین می‌کوشیم تا در عرصه تسخیر بازارهای هدف در داخل و خارج کشور موفق باشیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان افزود: بخش صنایع دستی می‌تواند درآمد بسیار زیادی را در حوزه ریالی و ارزی به اقتصاد کشور تزریق کند که در تلاش هستیم تا سهم استان از این بازارهای داخلی و خارجی روز‌به‌روز بیشتر شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار