تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۸۶۹۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی شهرستان دزفول:
عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی در دزفول دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: فردی که به‌صورت گسترده در وبلاگ خود اقدام به انتشار تصاویر غیر اخلاقی می‌کرد توسط مأموران پلیس در دزفول دستگیر شد.

احمد چنداز اظهار داشت: به منظور پیشگیری و مقابله با افرادی که اقدام به انجام تخلف در شبکه اجتماعی می‌کنند، رصد مداوم این شبکه‌ها در دستور کار پلیس فتا شهرستان دزفول قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پلیس پس از اقدامات فنی و بررسی‌های تخصصی، فردی را که به‌صورت گسترده در وبلاگ خود اقدام به انتشار تصاویر غیر اخلاقی می‌کرد، شناسایی و باهماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول عنوان کرد: متهم در بازجویی انجام شده ابتدا منکر انجام هرگونه عمل مجرمانه‌ای بود، که در ‌‌نهایت پس از مواجه با مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و به انتشار تصاویر غیر اخلاقی در فضای مجازی اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه متهم تحویل دادسرا شد، به جوانان تاکید کرد: در هنگام استفاده از شبکه‌های اجتماعی ‌‌نهایت دقت را داشته و اطلاعات شخصی خود را درون این شبکه اجتماعی انتقال ندهند چرا که احتمال سرقت این اطلاعات و حتی تمامی محتوای تلفن همراه وجود دارد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار