تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۸۷۰۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته بیست وهشتم لیگ برتر ؛
شکست استقلال خوزستان مقابل شاگردان فرکی
استقلال خوزستان در یک بازی خانگی شکست خورد تا چشم به دو هفته پایانی داشته باشد
گل ها: مهدی مومنی (71) - محرم نویدکیا (4) لوسیانو پریرا (63 و 90) / داور: موعود بنیادی فر / کمک داوران: بابک داوری و حسن انتظاری / اخطار: میثم دورقی و مجید حیدری (استقلال) شهاب گردان (سپاهان) / تماشاگر: 1500 نفر – استادیوم الغدیر اهواز

استقلال خوزستان: سومایلا دیاکیته، محسن بیات، مجید حیدری، محمد طیبی، میثم مجیدی، موسی کولی بالی، میثم دورقی، میثم بائو (66- عبدالهادی خنیفر)، روح الله سیف اللهی (76- یزدان عباسیان)، مهدی مومنی و سیدمهدی سیدصالحی.
سرمربی: عبدالله ویسی

سپاهان اصفهان: شهاب گردان (46- رحمان احمدی)، وریا غفوری، سیدهادی عقیلی، عبدالله کرمی، احسان حاج صفی، رسول نویدکیا، محرم نویدکیا (58- حسین پاپی)، فوزیل موسی یف، محمدرضا خلعت بری، مهدی شریفی (80- پسوس) و لوسیانو پریرا.
سرمربی: فیروز کریمی

خلاصه بازی:
استقلال خوزستان در یک بازی خانگی شکست خورد تا چشم به دو هفته پایانی داشته باشد.

آبی پوشان خیلی زود غافلگیر شدند و دروازه این تیم روی حرکت تیمی بازیکنان سپاهان فرو ریخت. این گل باعث از هم پاشیدن شیرازی تیمی استقلال نشد و استقلالی ها تا پایان نیمه اول بازی خوب و برابری را با سپاهان به نمایش گذاشتند اما حملات این تیم ثمری نداشت و نیمه نخست با همان تک گل به سود تیم مهمان تمام شد.

در نیمه دوم، استقلال گرچه بازی را تهاجمی آغاز کرد اما نفوذ و ارسال زیبای حسین پاپی بازیکن تعویضی سپاهان که روی سر لوسیانو پریرا نشست، نتیجه را دو بر صفر کرد. گل مهدی مومنی در ادامه این نیمه باعث امیدواری استقلالی ها شد ولی باز هم لوسیانو پریرا بود که با زدن یک گل دیگر باعث حتمی شدن پیروزی سپاهان گردید.

استقلال خوزستان با وجود این باخت خانگی، به دلیل نتایج سایر تیم های قعرنشین در رده سیزدهم باقی ماند.

حسین فرکی که همراه باسپاهان اصفهان موفق به شکست دادن فولاد خوزستان در اهواز شده بود، این بار برابر استقلال خوزستان به پیروزی رسید.

شرح گل ها:
0-1 (سپاهان): همکاری تیمی سپاهانی ها با پاس رو به جلوی مهدی شریفی کامل شد تا محرم نویدکیا در دهانه دروازه استقلال به توپ برسد و از پاس شریفی یک گل بسازد.

0-2 (سپاهان): نفوذ و ارسال حسین پاپی بازیکن تعویضی سپاهان از جناح چپ این تیم با پرش بلند و ضربه سر لوسیانو پریرا تبدیل به یک گل زیبا برای سپاهان شد.

1-2 (استقلال): حرکت پا به توپ و ضربه زمینی مهدی مومنی از پشت محوطه جریمه سپاهان به تور دروازه تیم اصفهانی بوسه زد.

1- 3 (سپاهان): در حالی که استقلال خوزستان برای زدن گل تساوی تلاش می کرد، اسیر یک ضدحمله شد و لوسیانو پریرا با حرکت در عمق دفاع میزبان و ضربه ای دقیق گل سوم سپاهان را به ثمر رساند.

مرجع / خوزستان اسپورت
:
:
:
آخرین اخبار