تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۸۷۰۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به سازی بوستان ها و توسعه فضای سبز خرمشهر
استاندار سازی سرانه فضای سبز شهر خرمشهر آغاز می شود.

اوالی مدیر شهری این سازمان، ضمن تبریک ایام خجسته میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و امام محمد تقی(ع) و روز پدر، افزود: طی نشستی که در روز پنج شنبه با یزدانی، شهردار منطقه ۱ تهران برگزار گردید، به میمنت این ایام خجسته اجرای بهسازی بوستان های خرمشهر عملیاتی می شود.

وی در جزییات این نشست گفت: در چارچوب استاندارد سازی سرانه فضای سبز خرمشهر با هدف عبور از استانداردهای موجود در کشور، با استفاده از تجربیات و توان اجرایی شهرداری تهران مقرر گردید عملیات به سازی و مناسب سازی ۲۲ پارک موجود در شهر خرمشهر اجرایی گردد.

وی در ادامه افزود: میزان اعتبار اختصاص داده شده از سوی این سازمان براساس مصوبه هیئت مدیره ۱۹۰ میلیارد ریال می باشد که طبق توافقات به عمل آمده با شهرداری تهران، مقرر شد به همان میزان نیز از محل اعتبارات شهرداری تهران به این پروژه اختصاص داده شود که در جهت تسریع در شروع عملیات اجرایی تا کنون مبلغ ۴۷ میلیارد ریال  از سوی سازمان منطقه آزاد اروند به مجری طرح، پرداخت گردیده است.

اوالی در پایان خاطر نشان کرد: این فعالیت با هدف مناسب سازی بوستان ها و استاندارد سازی پارک ها و فضای عمومی  شهر خرمشهر به منظور رفاه حال خانواده ها و عموم شهروندان عزیز تعریف و اجرایی گردیده است.
برچسب ها: خرمشهر ، اوالی
:
:
:
آخرین اخبار