تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۸۷۰۵۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل هواشناسی خوزستان:
امسال تابستان گرمتری در انتظار خوزستان است
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: دمای هوای خوزستان به طور میانگین تا پایان شهریور ۹۴ نسبت به میانگین سال گذشته گرم‌تر می‌شود.

کورش بهادری اظهار داشت: دمای هوای خوزستان به طور میانگین تا پایان شهریور 94 نسبت به میانگین سال گذشته یک و نیم درجه گرم‌تر می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه خوزستان 36 درصد نسبت به سال گذشته کاهش بارشی داشته و تنها 64 در صد بارش وجود داشته است نسبت به سال گذشته دمای بالاتری را تجربه می‌کند.

مدیرکل هوا‌شناسی خوزستان عنوان کرد: به همین سبب برای عدم کمبود آب و برقراری تعادل آب وهوا نیازمند استفاده کمتر از سوی مردم هستیم.

وی با اشاره آب و هوای خوزستان در این هفته گفت: پیش بینی می‌شود با توجه در سیر صعودی دما، دمای خوزستان تا پایان هفته 4 درجه گرم‌تر می‌شود

بهادری بیان کرد: آسمان خوزستان تا پایان هفته صاف و بدون هرگونه گرد وغبار پیش بینی می‌شود.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
سید سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
1
2
خوب آقای مدیر گفتی گرما در راه هست اما نگفتی بهای برق برای مردم خوزستان هیچ فرقی با اردبیل و همدان ندارد که نیاز به کولر نیست مردم از ترس بهای سرسام آور برق جرئت یکسره کار گذاشتن کولرها را ندارند اونم با این شبکه فرسوده خداییش برید مقایسه بکنید همدانی که هیچ ثروتی ندارد با خوزستانی که پایتخت ثروت ایران است اما اهوازش عین یک ده کوره در قبال همدان است آدم گریه اش میگیره از بی صاحبی این استان گرما گرانی گردوخاک گریه زاری بی تفاوتی مسئولین بی احساس در قبال استان امید مردم را به یاس بدل کرده .
ناشناس
|
Singapore
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
0
0
کارگرای بدبخت نفت و گاز و پتروشیمی امسال تابستوون دهنشون آسفالته.رسمیها زیر کولر اون بدبختها در حال حمالی.تازه حقوق و مزایای کاملا استثماری.بدون بدی آب و هواو............................!!!
اسماعیل شیخی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
1
1
آقا ریزگردها که مهار شد لابد مدیران استان برای گرما هم فکری میکنند مگه برق توی خوزستان پولیه؟
هوچی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
0
0
گرم بشه یا نشه که واسه کسی مهم نیست . این مردم بیچاره هستند که باید عذاب بکشن با امکانات کمتر و شرایط سخت تر.
خوزستان شده منبع درآمدی واسه آقایون. نفتش رو بخورن - آبش رو ببرن و ........... به مردمش هم بگن باید با مشکلات کنار بیاین.
!!!تصمیم با خود مردم!!!
:
:
:
آخرین اخبار