تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۸۷۰۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نایب رئیس شورای شهر اروندکنار خواستار شد:
لزوم توسعه نهضت آسفالت آبادان و خرمشهر در اروندکنار
نایب رئیس شورای شهر اروندکنار خواستار تداوم توسعه نهضت آسفالت آبادان و خرمشهر در اروندکنار شد.

عبود عبدی بحرانی امروز با اشاره به فعالیت‎های شورای اسلامی شهر اروندکنار اظهار کرد: مردم ما مردمی صبور و قانع هستند که استحقاق خدمت‎رسانی از سوی مسئولان به بهترین وجه را دارند.

وی افزود: مردم اروندکنار نیز از این جمله هستند و ما تمام تلاش خود را به کار می‎گیریم تا بتوانیم جوابگوی نیازهای این مردم رنج‎دیده باشیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اروندکنار در تشریح اقدامات این شورا برای بهبود وضعیت معیشتی در این شهر گفت: در حال حاضر کار احداث پارک ورودی شهر اروندکنار به پایان رسیده اما تنها مشکلی که در راه‎اندازی این پارک با آن مواجه هستیم، مشکل آب خام است.

عبدی بحرانی ادامه داد: عملیات آسفالت خیابان‎ها و معابر شهرک 200 واحدی اروندکنار را از چند روز گذشته آغاز کرده‎ که امیدواریم طبق زمان‎بندی تعیین شده، این عملیات نیز به پایان برسد.

وی اضافه کرد: در راستای عملیات آسفالت شهری، آسفالت نوار حفاری‎ها نیز که چند سالی متوقف شده بود، اکنون رو به اتمام است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اروندکنار در ادامه تشریح فعالیت‎های این شورا، خاطرنشان کرد: مشکل بازارچه مرزی اروندکنار مدتی است که حل شده و غرفه‎های این بازارچه آماده تحویل به متقاضیان است.

عبدی بحرانی همچنین به مشکل عدم وجود بیمارستان در اروندکنار نیز اشاره کرد و افزود: برای راه‎اندازی بیمارستان در اروندکنار قول و وعده‎هایی از سوی مسئولان داده شده که در حال حاضر به علت وجود مشکل فاضلاب در منطقه، این پروژه به تعویق افتاده است.

وی در پایان با اشاره به نهضت آسفالت در شهرهای آبادان و خرمشهر، گفت: امیدواریم یک روز هم نهضت آسفالت به اروندکنار برسد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار