تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۸۷۰۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دیپلم جهانی "بازی منصفانه" به عبدولی اهدا می‌شود
شورای بین‌المللی بازی منصفانه بعد از بررسی فیلم مسابقه سعید عبدولی و نماینده کره‌ای در بازی‌های آسیایی اینچئون، دیپلم جهانی بازی منصفانه را به عبدولی تقدیم می‌کند
شورای بین‌المللی بازی منصفانه بعد از بررسی فیلم مسابقه سعید عبدولی و نماینده کره‌ای در بازی‌های آسیایی اینچئون، دیپلم جهانی بازی منصفانه را به عبدولی تقدیم می‌کند.

 به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، بعد از حق‌کشی محرز داوران در مسابقه سعید عبدولی با حریف کره‌ای در بازی‌های آسیایی اینچئون که در نهایت منجر به باخت نماینده ایران و عدم دستیابی وی به مدال طلا شد، کمیته ملی المپیک طی نامه‌ای به شورای بین‌اللمللی بازی‌های منصفانه (INTERNATIONAL COMMITTEE FOR FAIR PLAY)  خواستار بررسی این موضوع شد.

این شورا بعد از بازبینی فیلم این مبارزه و بررسی رای داوران مسابقات با توجه به این‌که سعید عبدولی به رغم ناداوری به احترام تماشاگران و نفس برگزاری بازی‌های ورزشی در اقدامی جوانمردانه اقدام به ادامه مسابقه تا پایان وقت قانونی کرد، از وی تشکر شده و نماینده ایران را شایسته دریافت دیپلم جهانی "بازی منصفانه" دانست.

به همین منظور شورای بازی‌های جهانی منصفانه در تاریخ 15 مهر ماه سال جاری در باکوی آذربایجان از سعید عبدولی برای دریافت دیپلم جهانی "بازی منصفانه" دعوت به عمل آورد.

شورای بین‌المللی بازی منصفانه هر ساله با بررسی رقابت‌ها و رویدادهای متعدد ورزشی، به ورزشکارانی که به روح ورزش و المپیزم احترام گذاشته و تصویری زیبا و جذاب از روح پهلوانی و برادری در ورزش به جا می‌گذارند، دیپلم جهانی اعطا می‌کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار