تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۸۷۱۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مراسم بزرگداشت روز معلم
آیت‌الله موسوی‌جزایری: دولت قدردان معلمان باشد
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: امیدواریم بر توفقیات معلمان افزوده شود و جامعه و دولت تدبیر و امید نیز موفق به قدردانی از معلمان و زحمات این قشر شود.

آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی‌جزایری در مراسم بزرگداشت روز معلم که یکشنبه در اهواز برگزار شد، با تبریک این مناسبت اظهارکرد: معلمان افراد خدمتگزار و دلسوزی هستند که حق زیادی بر جامعه دارند.

وی افزود: کسانی که اندیشمند و فاضل، همراه با فکر سالم هستند و بدون تردید خود نیز معلمان خوبی داشته‌اند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: معلمان خوب کم نیستند. در جامعه باید از تمام معلمان قدردانی کنیم. مقام معلم، مقام ارزشمندی است که همیشه مورد تاکید احادیث ائمه بوده و این امتیاز بزرگی است.

آیت‌الله موسوی‌جزایری گفت: اکنون نیز این قدردانی از سوی دولت لحاظ شده است و وضعیت معلمان نسبت به سال‌های گذشته بهبود یافته اما با نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی با اشاره به وضعیت منطقه نیز اظهارکرد: کشور ما مهد امنیت است و حتی نسبت به کشورهای اروپایی وضعیت امنیتی آن در جهان استثنایی است.

همچنین آیت‌الله محسن حیدری، نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم با تبریک روز پدر، معلم و کارگر گفت: هر چه تکریم و بزرگداشت مقام معلم برگزار شود، باز هم کم است.

وی ادامه داد: معلمان با آن روحیه عالی که دارند، انتظاری ندارند، اما قشری هستند که باید از حقوق خود دفاع کنند و در مورد وضعیت معیشتی و حقوق توقع دارند.

امام جمعه موقت اهواز اظهارکرد: معلمان قشر صبور، با فرهنگ و عالم این ملت هستند و تمام نیروی انسانی این جامعه به دست این قشر تربیت شده است.

آیت‌الله حیدری با اشاره به این‌که تصمیماتی در مورد بهبود وضعیت معلمان گرفته شده است، بیان کرد: امیدواریم این تصمیمات اجرایی شوند، البته این افزایش حقوق مادی، تمام حق آن‌ها نیست و معلمان حقوق حقیقی خود را در آخرت نزد خداوند دریافت خواهند کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار