تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۸۷۱۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:
انتقال مواریث یک جامعه بر عهده قشر معلمان است
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: انتقال مواریث فرهنگی، تاریخی و اجتماعی یک جامعه به نسل آینده بر عهده آموزش و پرورش و قشر معلمان است.

محمد تقی‌زاده روز یکشنبه در مراسم بزرگداشت هفته معلم اظهار کرد: یک ملت باید مواریث فرهنگی، تاریخی و اجتماعی خود را از نسلی به نسل دیگر سینه به سینه انتقال دهد که انتقال این مسئله بر عهده آموزش و پرورش و قشر معلمان است.

وی در ادامه به سخنی از رهبر معظم انقلاب در خصوص تربیت اشاره کرد و گفت: براساس این فرمایش اگر یک انقلاب نتواند مشکلات اقتصادی خود را حل کند قابل سرزنش نیست اما این که نتواند مشکلات تربیتی خود را حل کند قابل ملامت است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: دریافت پیام و نکته ارزشمند مناسبت‌هایی همچون این همایش، مهم‌ترین وظیفه در این زمینه است و با تداوم این مسیر می‌توان به گام‌های متعالی‌تری در راستای پیشرفت و توسعه آموزش و پرورش استان دست یافت.

روز یکشنبه سی و یکمین یادواره بزرگداشت مقام معلم و استاد شهید مرتضی مطهری با هدف تجلیل از مقام شامخ معلمان و تقدیر از معلمان برگزیده کشوری و استانی، با حضور جمعی از مسئولان در سالن طلائیه آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز برگزار شد.

 در این مراسم، از دو معلم حسین اسدی از اندیمشک و علی سواری از رامهرمز به عنوان معلم کشوری و 41 نفر دیگر به عنوان معلم استانی برگزیده و از آنان تقدیر و تشکر شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار