تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۸۷۱۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز؛
برگزاری نمایشگاه وهابیت، ماهواره و زندگی‌نامه شهدا
خوزنیوز: نمایشگاه وهابیت، تأثیر ماهواره بر فرهنگ و وصیت نامۀ شهدا با هدف آگاه سازی جوانان و دانشجویان و شناسایی و معرفی اهداف و برنامه های وهابیت در جهان اسلام و همچنین تأثیر ماهواره بر فرهنگ عمومی کشور در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ مهدی محمدزاده رئیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز
با اشاره به لزوم برپایی این نمایشگاه تصریح کرد: در این نمایشگاه اطلاعات و تاریخچه وهابیت در برخی کشورهای اسلامی و توطئه‌های آنان علیه جهان تشیع در قالب عکس و پوستر به همراه تصاویر شخصیت‌های برجسته آنان به عرضه گذاشته شده است.

وی افزود: این نمایشگاه به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی و با همکاری واحد روابط عمومی با هدف آشنایی نسل جوان با رویکرد توطئه های گروه های سلفیت و وهابیت در محوطۀ بیرونی ساختمان مرکزی دایر گردیده است.

رئیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز،گفت: این نمایشگاه در قالب 133 قطعه پوستر از جنایات فرقه ضاله وهابیت، پیامدهای تأثیرات ماهواره بر جامعه کنونی و وصیت نامۀ شهدا هم اکنون در معرض دید دانشجویان و اساتید قرار گرفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه ماهواره را می توان آسیب پنهان و هجوم خاموش دانست اظهار داشت: ماهواره، یکی از رسانه های قدرتمند ارتباط جمعی به شمار می آید. این ابزار، به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود، قادر است پیام‌های تصویری را به دورترین نقاط منتقل کند و تعداد بی‌شماری از افراد را در سراسر دنیا مورد خطاب قرار دهد.

محمدزاده خاطر نشان کرد: همچنان که ماهواره می تواند در هشیار کردن، اطلاع‌رسانی و درحوزه پژوهش و سیاست نقش مهمی داشته باشد، برنامه های تخریبی و نابهنجاری نیز دارد؛ تا جایی که برخی ازجامعه شناسان وکارشناسان فرهنگی را برآن داشته تا برای مصونیت جامعه انسانی، بویژه نهادخانواده چاره اندیشی کنند. بدین ترتیب، تاثیر برنامه‌های این ابزار قدرتمند بر افکار عمومی و عملکرد آن را بویژه از نظر تربیتی و جامعه پذیری نباید از نظر دور داشت.

رئیس این مرکز آموزش عالی با بیان به اینکه آثار ارائه شده در این نمایشگاه برگرفته از منابع کتابهای علمی و تاریخی می باشد گفت: انتشار وصیت نامۀ شهیدان در دانشگاه یعنی تحلیل درست شرایط و اتخاذ موضع درست  و آگاهی دادن به دانشجویان امروز که با با عینک واقع‌بینی و اندیشه آرمان‌گرایی صحنه را تجزیه و تحلیل کنند.
:
:
:
آخرین اخبار