تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۸۷۱۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
13کیلومتر راه روستایی در هندیجان بهسازی و آسفالت شد
 رییس اداره راه و شهرسازی هندیجان از عملیات روکش آسفالت و بهسازی 13 کیلومتر راه روستایی ، گردشگری و زیارتی در این شهرستان خبر داد.

حجت الله ابوعلی روز دوشنبه اظهار داشت: جاده امام زاده میررحمان از جاده های گردشگری و پرتردد جنوب خوزستان است که سالانه از طریق این محور حجم بسیاری از گردشگران و زائران به سمت این مکان زیارتی عزیمت می کنند.

وی اضافه کرد: طول این جاده 19 کیلومتر است که از این میزان 13 کیلومتر آسفالته شده است.

ابوعلی اعتبار پروژه را 20میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی اعلام کرد و افزود: مابقی مسیر نیز در صورت تامین اعتبار تا پایان امسال آسفالت می شود.

وی یاداوری کرد: با آسفالت این مسیر مجموع جاده های روستایی آسفالته این شهرستان به 90کیلومتر خواهد رسید.

هندیجان در جنوب شرقی استان خوزستان و در ۷۰ کیلومتری جنوب شرقی بندر ماهشهر و در شمال خلیج فارس قرار دارد.

بنا به این گزارش همچنین رییس اداره راه و شهرسازی هویزه از افتتاح جاده ارتباطی راه های روستایی مناطق محروم دشت آزادان و هویزه خبر داد.

در این ارتباط جعفر حمولی طرفی به خبرنگار ایرنا گفت: این جاده 20کیلومتر طول دارد که راه ارتباطی 10 روستا با مجموع جمعیت پنج هزار نفر را به هم متصل می کند.

وی افزود:این پروژه با نام احداث کوله های پل نیسان از توابع شهرستان هویزه انجام و برای آن 1.2 میلیارد ریال هزینه شده است.

حمولی طرفی گفت: اعتبار پروژه از محل اعتبارات استانی نگهداری راه های روستایی تامین و پروژه در مدت چهار ماه بهره برداری شد.

وی در عین حال از اجرای عملیات رویه آسفالت و رنگ آمیزی نرده ها و تاج پل نیسان خبر داد.

پل نیسان از پل های مهم هویزه است که محورهای هویزه، رفیع و دغاغله را به نیسان ارتباط می دهد.

رودخانه نیسان شاخه اصلی جدا شده از کرخه است که ابتدا با نام مالکیه وارد سوسنگرد شده و از آنجا به بعد نیسان نامیده می شود.
برچسب ها: هندیجان
:
:
:
آخرین اخبار