تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۸۷۱۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل فولاد نوین اهواز :
اولویت شرکت فولاد خوزستان حفظ سهام فولاد نوین است
مدیرعامل فولاد نوین اهواز با رد شایعات واگذاری سهام این تیم گفت: اولویت شرکت فولاد خوزستان حفظ سهام فولاد نوین در این مجموعه است.

علیرضا اژدری‌زاده با رد شایعات واگذاری سهام تیم فولاد نوین اهواز اظهار داشت: تمام تلاش مجموعه فولاد خوزستان واگذاری این تیم به یکی از شرکت‌های تابعه است.

وی افزود: مجموعه‌هایی مانند فولاد کاویان، فولاد اکسین و فولاد شادگان از جمله شرکت‌هایی هستند که می‌توانند به عنوان ملک جدید فولاد نوین فعالیت کنند اما با توجه به هزینه تیمداری در مسابقات لیگ بر‌تر مذاکراتی با هیئت مدیره‌های این شرکت‌ها شده و هنوز پاسخ قطعی از ان‌ها دریافت نکرده‌ایم.

مدیرعامل تیم فولاد نوین اهواز بیان کرد: البته پیشنهادات مختلفی از مجموعه‌های ورزشی و صنعتی خوزستان شده اما تاکنون پاسخی به ان‌ها مبنی بر واگذاری تیم یا عدم واگذاری نشده است.

وی عنوان کرد: اولویت ما حفظ سهام فولاد نوین در مجموعه فولاد خوزستان است و امیدواریم بهترین تصمیم در این باره گرفته شود.

اژدری‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا سهام فولاد نوین به منطقه آزاد اروند واگذار می‌شود، گفت: زیرساخت‌های لازم در آن منطقه وجود ندارد و خدف و اولویت اصلی ما حفظ سهام برای مجموعه فولاد خوزستان است.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
0
0
شرکت ایده پردازان صنعت فولاد که از شرکتهای تابعه شرکت فولاد خوزستان است به احتمال زیاد سهام تیم فولاد نوین را خریداری می کند
لازم به ذکر است که این شرکت در باشگاه فولاد خوزستان قرار دارد
:
:
:
آخرین اخبار