تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۸۷۱۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عبدولی: دیپلم جهانی بازی منصفانه دردی را از من دوا نمی‌کند
دارنده نشان طلای مسابقات جهانی کشتی فرنگی ترکیه، درباره اهدا ”دیپلم جهانی بازی منصفانه“ به وی گفت: این عنوان دردی را از من دوا نمی‌کند و مدال آسیایی‌ام بر نمی‌گردد
سعید عبدولی درباره اهدا دیپلم جهانی بازی منصفانه به وی پس از بررسی فیلم مسابقه او و نماینده کره‌ در بازی‌های آسیایی اینچئون توسط شورای بین‌المللی بازی منصفانه، اظهار کرد: از این موضوع خوشحال شدم ولی این عنوان دردی را از من دوا نمی‌کند و مدال من بر نمی‌گردد.

وی افزود: این موضوع روشن است که مسوولان پیگیرند و نمی‌گذارند حق کسی ضایع شود و مسوولان کمیته ملی المپیک نیز در این راستا تلاش کردند و حق را به من برگرداندند ولی باز هم می‌گویم که این عنوان مدال من را بر نمی‌گرداند و در حالی که می‌شد یک مدال طلا در کارنامه مدالی من جای بگیرد، متاسفانه برنز باقی می‌ماند ولی باز هم خدا را شکر و همین که مردم من را دوست داشته باشند، برای من کافی است.

این فرنگی‌کار اندیمشکی با بیان این‌که اکنون خاطرات بد مسابقه با نماینده کره برایم تداعی شد، گفت: در هر صورت همین که حق من را گرفتند تا مردم بدانند که حق من چه بوده است، برای من کفایت می‌کند.

وی در پایان درباره زمان بازگشتش به اردوهای تیم‌ملی، عنوان کرد: پس از مسابقات آسیایی، به اردوی تیم‌ملی اضافه می‌شوم. شرایطم بد نیست و در اندیمشک تمریناتم را انجام می‌دهم.

شورای بین‌المللی بازی منصفانه بعد از بازبینی فیلم مبارزه سعید عبدولی و نماینده کره‌ای در مسابقات آسیایی اینچئون و بررسی رای داوران مسابقات با توجه به این‌که سعید عبدولی به رغم ناداوری به احترام تماشاگران و نفس برگزاری بازی‌های ورزشی، در اقدامی جوانمردانه اقدام به ادامه مسابقه تا پایان وقت قانونی کرد، از وی تشکر شده و نماینده ایران را شایسته دریافت ”دیپلم جهانی بازی منصفانه" دانست.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: سعید عبدولی
:
:
:
آخرین اخبار