تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۸۷۲۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
70 میلیارد ریال به احداث تقاطع غیر همسطح در جاده شوش ، اهواز اختصاص یافت
فرماندار شهرستان شوش از اختصاص 70 میلیارد ریال اعتبار به احداث تقاطع غیر همسطح در جاده شوش ، اهواز خبر داد و گفت: این زیر گذر در مجاورت بیمارستان نظام مافی شوش احداث می شود.

رضا نجاتی سه شنبه در نشست بررسی زیرگذر نظام مافی شوش با تاکید بر ضرورت احداث زیر ساخت های لازم در این شهرستان در راستای توسعه گردشگری گفت: شهرستان شوش به عنوان قطب گردشگری خوزستان روزانه میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیاری است لذا باید با احداث جاده مناسب و ایمن سازی تردد گردشگران زمینه حضور آنها را در منطقه فراهم کرد.

وی احداث تقاطع غیر همسطح در مسیر جاده شوش ، اهواز را اقدامی در راستای ایمن سازی تردد شهروندان و گردشگران عنوان کرد و گفت:براساس بررسی مشاور طرح ، این زیر گذر با 30 درصد کاهش هزینه نسبت به احداث پل روگذر ساخته می شود.

نجاتی گفت: زیر گذر نظام مافی به طول 285 متر و عرض 10متر در مدت یکسال احداث خواهد شد.

وی بااشاره به اینکه این زیر گذر ارتباط بین شرق وغرب شوش را برقرار خواهد کرد افزود:با ساخت این زیرگذر گره ترافیکی ناشی از تردد و دور زدن خودروها در محدوده بیمارستان نظام مافی شوش برطرف شده ضمن اینکه انتقال بیماران به بیمارستان نیز با سرعت و ایمنی بیشتری انجام می شود.

فرماندار شهرستان شوش گفت:این زیر گذر طبق معماری ایرانی و بر اساس شاخص های تاریخی و میراث فرهنگی شوش احداث خواهد شد.

وی گفت:ساخت این زیر گذر از مطالبات به حق مردم است که امیدواریم تاپایان امسال به بهره برداری برسد.

جاده شوش ، اهواز از جاده های ترافیکی استان خوزستان بوده که عبور خودروها در محدوده بیمارستان نظام مافی شوش در بخشی از این جاده به دلیل فقدان پل به سختی انجام می شود.

شهر شوش در 100 کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار