تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۸۷۲۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی آبادان:
تعطیلی 2 ایستگاه آتش‌نشانی در آبادان کذب محض است
در پی اعلام خبری از سوی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر آبادان مبنی بر تعطیلی دو ایستگاه آتش‌نشانی در این شهر، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان این خبر را کذب محض خواند.

مجید فرهانی‌پور امروز با تکذیب خبر تعطیلی دو ایستگاه آتش‌نشانی در این شهر که از سوی یکی از اعضای شورای شهر اعلام شده بود، اظهار کرد: هر چند که این عضو شورای شهر ناظر این سازمان نیز به شمار می‌رود اما بیان این گونه اخبار فاقد سندیت جز تشویش اذهان و افکار عمومی چیز دیگری در پی ندارد.

وی افزود: این سازمان دارای پنج ایستگاه فعال آتش نشانی است که هم اینک نیز در صورت نیاز آماده انجام عملیات امداد رسانی و ارائه خدمات به شهروندان فهیم آبادانی هستند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان تصریح کرد: تمام کارکنان این سازمان از تجهیزات ایمنی انفرادی کامل از جمله دستکش و لباس فرم ویژه آتش نشانان بهره‌مند هستند و در تمام عملیات‌های امدادی نیز از آنها استفاده می‌کنند.

فرهانی‌پور تصریح کرد: تجهیزات امداد و نجات موجود در سازمان آتش نشانی آبادان در سایر شهرهای همجوار وجود ندارد.

وی یادآور شد: با توجه به لزوم بازسازی سه دستگاه از خودروهای آتش نشانی این سازمان، این اقدام هم‌اینک در شهر اصفهان در حال انجام بوده و طبق پیگیری به عمل آمده کار بازسازی خودروها تا 70 درصد نیز به اتمام رسیده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان در ادامه از آمادگی واحد متبوعه خود برای بازدید اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین آن دسته از شهروندان آبادانی که تمایل دارند تا از صحت و سقم مسائل آگاه شوند، خبر داد.

فرهانی‌پور بار دیگر با تاکید بر فعال بودن تمام پنج ایستگاه آتش نشانی شهر آبادان گفت: انتظار می‌رود تا این افراد، سازمان آتش نشانی را که به طور فعال و به وسیله نیروهای زحمتکش و خدوم به ارائه خدمات می‌پردازند را به حاشیه نکشانند.

چندی پیش مریم نصاری رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر آبادان از تعطیلی دو ایستگاه آتش نشانی در این شهر به دلیل نبود تجهیزات و امکانات کافی  خبر داده بود.
مرجع / فـارس
برچسب ها: آبادان
:
:
:
آخرین اخبار