تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۸۷۲۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ویژه آبادان خبر داد:
آغاز عملیات گازرسانی به غرب بهمنشیر
فرماندار ویژه آبادان از آغاز عملیات گازرسانی به غرب بهمنشیر با انعقاد قرارداد و تحویل زمین به شرکت گاز این شهرستان خبر داد.

ظهر امروز در مراسمی با حضور عزیزالله شهبازی فرماندار ویژه آبادان، قرارداد و صورتجلسه تحویل قطعه زمینی از سازمان آرامستان‌های شهرداری به اداره گاز آبادان برای احداث ایستگاه تقلیل فشار گاز به امضا رسید و محل مذکور تحویل اداره گاز شد.

شهبازی در این مراسم با بیان اینکه پروژه گازرسانی به غرب بهمنشیر چندین سال متوقف شده بود، اظهار کرد: پیرو جلسه روز گذشته فرمانداری در خصوص تحویل قطعه زمینی واقع در آرامستان‌های شهرداری که قرار بود از سوی شرکت گاز، ایستگاه تقلیل فشار گاز در این محل احداث شود، امروز پیگیر این موضوع هستیم.

وی افزود: این قطعه زمین به دلیل عدم تحویل به موقع آن موجب عقب افتادگی پروژه گازرسانی به روستاهای غرب بهمنشیر شده بود و امروز شخصاً به عنوان ناظر در اجرای قرارداد در این محل حضور یافته و صورتجلسه تدوین و قرارداد تحویل زمین به اداره گاز منعقد شد.

فرماندار ویژه آبادان خاطرنشان کرد: این زمین برای ساخت ایستگاه تقلیل فشار گاز جهت تأمین گاز مورد نیاز روستاهای مسیر جاده خضر نبی(ع) است که شامل 48 کیلومتر شبکه و یکهزار و 800 انشعاب گاز تحویل روستائیان خواهد شد.

معاون استاندار خوزستان بیان کرد: امروز با انعقاد قرارداد و تحویل زمین به شرکت گاز عملیات اجرایی آن آغاز شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار