تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۸۷۲۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامشیر خبر داد:
جذب 1236 سوادآموز در شهرستان رامشیر
خوزنیوز: فرماندار رامشیر از جذب یک‌هزار و 236 سواد‌آموز طی سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ سعید فیوضی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: با توجه به اینکه بی‌سوادی یکی از عوامل افزایش فقر در جامعه است، باید جلسات شورای پشتیبانی سوادآموزی به‌طور منظم برگزار شده و دستگاه‌های مرتبط حضوری جدی در این جلسات داشته باشند.

وی با بیان اینکه خوزستان در زمره سه استان بالای کشور از نظر تعداد افراد بی‌سوادان محسوب می‌شود، افزود: خوشبختانه با برنامه‌ریزی و تبلیغات صورت‌گرفته، شهرستان رامشیر توانست در سال گذشته با جذب یک‌هزار و 17 نفر سوادآموز، رتبه نخست استانی را کسب کند که در این خصوص بالغ بر 5 میلیارد ریال هزینه شد.

فرماندار رامشیر با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌شده در سال جاری یک‌هزار و 236 سواد‌آموز در شهرستان جذب ‌شود، گفت: با توجه به اینکه از سال آینده بسیاری از خدمات دولتی از قبیل صدور یا تمدید گواهینامه رانندگی، پروانه کسب منوط به داشتن سواد متقاضیان است، انتظار می‌رود افراد بی‌سواد با مراجعه به اداره آموزش و پرورش در کلاس‌های نهضت سوادآموزی ثبت‌نام کنند.

فیوضی در پایان، از همه بخشداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها خواست با اطلاع‌رسانی مناسب زمینه هرچه بیشتر شناسایی افراد بی‌سواد را فراهم کنند.

به گزارش خوزنیوز؛ جامعه هدف سواد‌آموزی افراد 10 سال تا 49 سال است.
برچسب ها: سعید فیوضی ، رامشیر
:
:
:
آخرین اخبار