تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۸۷۲۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا؛
پایان کار فولاد در آسیا با شکست لوکوموتیو
دیدار تشریفاتی تیم های فولاد خوزستان و لوکوموتیو تاشکند به سود سرخ پوشان تمام شد ، با این پیروزی تیم فولاد خوزستان در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا در رده سوم قرار گرفت
گل: بهمن جهان تیغ (89) / داور: ما نینگ (چین) / کمک داوران: هو ویمیننگ و وانگ دکسین (چین)
اخطار: بهمن کامل و اسماعیل شریفات (فولاد) - اکرام علی بایف و اولگ زوتییف (لوکوموتیو)
تماشاگر: دو هزار نفر – استادیوم الغدیر اهواز

فولاد خوزستان: علیرضا سلیمی، بهمن کامل، احمد آل نعمه، لئونارد مساریچ، امید خالدی، ماتیاس چاگو، مهدی بدرلو، محسن مسلمان، اسماعیل شریفات (83- بهمن جهان تیغ)، ساسان انصاری (46- رضا احمدی) و آلویس نونگ (46- هادی حبیبی نژاد).
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

لوکوموتیو تاشکند: ایگناتی نستروف، نمانیا یانیچیچ، دمیر کوجاسویچ (78- مارات بیک‌مائف)، تیمور کاپادزه، لطف الله تورائف، اکرام علی‌بایف (82- روسلان کوریان)، جسور حسن‌اف (57- ابراهیم رحیم‌اف)، بابیربیک یولداشف، سلیم مصطفی‌اف، تیمور خواجه عبدالخالق‌اف و اولگ زوتییف.
سرمربی: وادیم آبراموف

خلاصه بازی:
دیدار تشریفاتی تیم های فولاد خوزستان و لوکوموتیو تاشکند به سود سرخ پوشان تمام شد.

سکوهای خالی ورزشگاه در کنار عدم حساسیت امتیازات مسابقه باعث شد بازیکنان دوتیم بازی دلچسبی را به نمایش نگذارند. لوکوموتیو با استفاده از حرکات ترکیبی از جناحین خصوصاً از سمت چپ خط دفاعی فولاد و ارسال های بلند به محوطه جریمه سرخ پوشان قصد رسیدن به دروازه میزبان را داشت و چند بار روی همین حرکات خطرناک ظاهر شد.

در سمت مقابل نیز، تیم فولاد به حرکات پا به توپ زوج نونگ و شریفات در نیمه اول و مثلث حبیبی نژاد، احمدی و شریفات در نیمه دوم روی دروازه لوکوموتیو ظاهر می شد. در دقایق پایانی، بهمن جهان تیغ مهاجم تعویضی فولاد پس از آن که یک بار نتوانست از ریباند ضربه دیدنی حبیبی نژاد بهره ببرد، با استفاده از پاس عالی چاگو موفق به گلزنی شد تا فولاد با پیروزی از آسیا وداع کند.

با این پیروزی تیم فولاد خوزستان در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا در رده سوم قرار گرفت.

شرح گل:
1-0 (فولاد): ماتیاس چاگو با یک پاس در عمق عالی به بهمن جهان تیغ فرصت داد تا با دروازه بان لوکوموتیو تک به تک شود و با ضربه ای دقیق گل پیروزی بخش فولاد را به ثمر برساند.

مرجع / خوزستان اسپورت
برچسب ها: فولاد خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار