تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۸۷۲۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حواشی دیدار فولاد و لوکوموتیو
دیدار تیم های فولاد ایران و لوکوموتیو ازبکستان با حاشیه هایی همراه بود.

فولاد در این بازی تشریفاتی از ساعت 20:35 امشب (سه شنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز از نماینده ازبکستان پذیرایی کرد.

تماشاگران از این بازی باتوجه به تشریفاتی بودن آن، استقبال کمی داشتند و نزدیک به 500 تا 600 هوادار برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمده بودند.

زمانی که اسکوچیچ وارد ورزشگاه شد هواداران باتوجه به این که او برای دو فصل دیگر با فولاد تمدید قرارداد کرده است، با شعار "تشکر تشکر" از او استقبال کردند.

هنگام ورود دو تیم به زمین مسابقه بازیکنان آکادمی فولادخوزستان نیز همراه با بازیکنان دو تیم وارد زمین شدند و سپس این بازیکنان پس از مستقر شدن در جایگاه تماشاگران، با تشویق های بسیار خود و شعارهایی از جمله "فولاد قهرمان می شه" به حمایت فولادی ها پرداختند.

در این دیدار بر خلاف سایر بازی های آسیایی فولاد در اهواز، خبرنگاران و عکاسان نیز استقبال کمی داشتند و تنها چهار خبرنگار بازی را پوشش دادند.

در این دیدار بهمن جهان‎تیغ که اولین بازی آسیایی خود را برای فولاد انجام داد، موفق شد در اولین حضور خود گل پیروزی‎بخش تیمش را به ثمر برساند.

پس از پایان بازی اسکوچیچ از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت.

در این بازی چاگو، بازیکن خارجی فولاد به عنوان بهترین بازیکن شناخته شد.

فولادی ها که پیش از این بازی از دور رقابت ها کنار رفته بودند، با پیروزی در این دیدار و با کسب 6 امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه سوم گروه c این رقابت ها، به کار خود در این مسابقات پایان دادند.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: فولاد خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار