تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۸۷۲۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا؛
تراکتور با باخت از آسیا رفت/ قعرنشینی صدرنشین لیگ برتر ایران
تیم فوتبال تراکتورسازی صدر نشین کنونی لیگ برتر ایران در آخرین دیدار خود که جنبه تشریفاتی هم داشت نتوانست برتری مقابل الاهلی امارات را حفظ کند و در پایان با شکست مقابل نماینده امارات در قعر جدول رده بندی گروه چهارم قرار گرفت.

در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرانان آسیا، الاهلی امارات و تراکتورسازی تبریز از ساعت 20 امشب در امارات به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 3-2 به سود الاهلی امارات به پایان رسید.

مهرداد بایرامی در دقیقه 21  و سامان نریمان‌جهان در دقیقه 66 برای تراکتورسازی ایران و اورتون ریبریو در دقیقه 58، احمد خلیل در دقایق 78 و 88 برای الاهلی امارات گلزنی کردند.

نیمه اول

نیمه اول بازی را الاهلی بهتر آغاز کرد و در دقیقه  12 بازی احمد خلیل با فرار از تله آفساید شوت محکم و خطرناکی زد که از بالای دروازه به بیرون رفت. در ادامه بازی تراکتوری ها هجومی تر بازی کردند و حملات زیادی روی دروازه حریف داشتند و در دقیقه 20 ضربه بازیکن تراکتورسازی بعد از برخورد به بازیکن الاهلی امارات مقابل مهرداد بایرامی قرار گرفت که شوت این بازیکن با برخورد به مدافع حریف وارد دروازه شد.

در دقیقه 27 اسامه السعیدی با جا گذاشتن میرهانی هاشمی در یک موقعیت عالی قرار گرفت ولی شوت خطرناک خود را با اندکی فاصله به بیرون زد.  ر ادامه بازی الاهلی موقعیت های خود را تدام بخشید و در دقیقه 30 حرکت  السامه السعیدی از سمت راست که در یک موقعیت خطرناک قرار گرفت، درنهایت توپ وی با کمی فاصله به بیرون رفت.

در دقیقه 33 بازی اورتون بازیکن برزیلی الاهلی در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت که ایرانپوریان توپ خطرناک وی را به بیرون فرستاد.

در دقایق پایانی بازیکنان الاهلی دست از حمله نکشیدند و صاحب چند موقعیت دیگر شدند.

در دقیقه 42 احمد خلیل از روی ضربه آزاد شوت خطرناکی زد که توپش از کنار دروازه راهی کرنر شد. پس از این هر دو تیم موقعیت نصفه و نیمه ای داشتند که نتوانستند دروازه همدیگر ار باز کنند در نهایت بازی در نیمه اول 1- 0 به نفع نماینده ایران به پایان رسید.
 
نیمه دوم

بر خلاف نیمه اول این بار تراکتوری ها نیمه دوم را بهتر شروع کردند. ولی بازی بیشتر در میانه زمین با پاسکاری بازیکنان تراکتور همراه بود. در دقیقه 59 بازی الاهلی  صاحب موقعیت خوبی شد که مدافعین تراکتور به سختی توپ را دور کردند.  در دقیقه 63 بازی توپ به اورتون ریبریورسید که وی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه 67بازی مهاجم الاهلی ضربه خطرناکی بر روی دروازه تراکتور زد که که توپ به تیرک دروازه برخورد کرد. اماراتی ها در نیمه دوم بسیار خطرناک بازی می کردند و مدام دروزاه تراکتور را تهدید می کردند ولی موفق به باز کردن دروازه تراکتور نشدند.

در دقیقه 71بازی حرکت از سمت راست توسط بایرامی برای تراکتورسازی که پاس او به سامان نریمان جهان رسید و نریمان جهان گل دوم تیمش را به ثمر رساند. پس از گل دوم تراکتورسازی، بازیکنان الاهلی به دنبال جبران گل خورده  بودند که در دقیقه 83 احمد خلیل با یک ضربه سر دروازه تراکتورسازی را باز کرد. پس از این الاهلی صاحب چند موقعیت دیگر شد که در دقیقه 92 بازی روی اشتباهات بازیکنان تراکتور سازی احمد خلیل گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا تراکتور سازی در بازی بی اثر هم شکست بخورد.

ترکیب تراکتور سازی

عیسی اندوی، شهریار شیروند، خالد شفیعی، میرهانی هاشمی، محمد ایرانپوریان،  احمد کامدار، شاهین ثاقبی، پوررحمت‌الله، مهرداد بایرامی،‌ فرید کریمی و سامان نریمان جهان
سرمربی: تونی اولیویرا

در دیگر دیدار این گروه تیم‌های نسف‌قارشی اربکستان و الاهلی عربستان در ازبکستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه صفر - صفر به پایان رسید.

با این نتیجه الاهلی عربستان 12 امتیازی شد و به عنوان صدرنشین به دور بعدی مسابقات صعود کرد. نسف‌قارشی هم مانند الاهلی امارات 8 امتیازی شد اما نماینده ازبکستان به خاطر شکست در بازی رو در رو مقابل الاهلی امارات نتوانست به دور بعدی صعود کند.

جدول رده بندی گروه D

ردیف تیم بازی ها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1 الاهلی عربستان 6 3 3 0 11 7 4 12
2 الاهلی امارات 6 2 2 2 8 8 0 8
3 نسف قرشی 6 2 2 2 5 5 0 8
4 تراکتورسازی 6 1 1 4 7 11 -4 4

:
:
:
آخرین اخبار