تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵
کد خبر: ۸۷۲۷۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تصادف اتوبوس با تریلر در جاده شوش اهواز 13 مصدوم برجای گذاشت
رییس فوریت های پزشکی 115 شوش گفت: برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلر در جاده اهواز - شوش در ساعت پنج و 30دقیقه بامداد چهارشنبه به مصدوم شدن 13 مسافر اتوبوس منجر شد.

رضا معمار زاده اظهار کرد: در این حادثه خودروی اتوبوس که عازم اهواز بود به شدت با عقب تریلر برخورد کرد.

وی گفت: مصدومان این حادثه به وسیله چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شدند، که حال چهار نفر از مصدومان وخیم اعلام شده است.

گفته می شود این اتوبوس از تهران عازم اهواز بوده که در کیلومتر 30 جاده شوش به اهواز در نزدیکی شهر الوان از بخش شاوور شوش دچار حادثه شد.

این تصادف منجر به مسدود شدن باند رفت جاده شوش - اهواز برای مدت حدود دو ساعت و کندی تردد خودروها در این محور شد و پس از آن تردد به حالت عادی برگشت.

شوش در 115 کیلومتری شمال غربی اهواز قرار دارد.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Finland
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
0
6
با سلام
نصب غیرکارشناسی سرعت گیرهای متعدد در مسیر شوش- اهواز حتی در ورودی کوچکترین روستاها و مناطقی که دهها سال رانندگان با سرعت معمول رانندگی کرده اند شرائط بسیار خطرناکی را برای همه رانندگان ایجاد کرده و باعث ایجاد ترافیک های غیر ضروری در این شاهراه ارتباطی شده است. چند مدت پیش یکی از اقوام ما بخاطر اینکه راننده جلویی با رسیدن به این سرعت گیرها به ناگاه ترمز گرفته بود به عقب آن برخورد کرد و متأسفانه جان خود را از دست داد. به احتمال زیاد تصادف این اتوبوس هم به دلیل مشابه صورت گرفته است.
جالب آن است که این سرعت گیرها محلی برای زنان متکدی بچه به بغلی شده که درست در وسط آسفالت روی سرعت گیر ایستاده و به گدایی مشغولند که هم جان خود را به خطر می اندازند و هم ممکن است باعث گرفتاری راننده از همه جا بی خبر شوند.
لازم است راهداری در اسرع وقت نسبت به جمع آوری این سرعت گیرها در این شاهراه اصلی کشور اقدام کند قبل از این که جان تعداد بیشتری از هموطنانمان بخاطر این ندانم کاری گرفته شود.
راه حل جایگزین میتواند نصب پل روگذر عابر در مناطق روستایی باشد.
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
0
3
این سرعت گیرها باعث چندین مورد تصادف شده است آیا این سرعت گیرها برای کاهش تصادفات است؟ نه انگار برای افزایش تصادف و گرفتن جان مردم .
لطفا کمی فکر کنید جان مردم اینقدر برایتان بی ارزش است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
0
3
با سلام

احسنت ... گل گفتی

واقعا این سرعت گیرهای جدیدی که کار گذاشتند . بسیار مشکل زا و آزار دهنده هستند.
ناشناس
|
Finland
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
0
1
باسلام نصب این سرعتگیرها درجاده شوش اهواز بجای ایمنی کردن جاده عامل مرگ وحوادث شده است .اگر جان مردم برای مسولان ارزش دارد اینها رو برداردند وبجایش فرهنگ ساری کنند نه باجان مردم بازی کنند...والعاقبه للمتقین....
:
:
:
آخرین اخبار