تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۸۷۲۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی اساس کار مدیریت شهری می‌باشد
همکاری و هماهنگی اساس کار و از اولویت‌های مدیریت شهری می‌باشد.

اوالی، مدیر شهری سازمان منطقه آزاد اروند در نشست خود با اعضای شورای شهر، امام جمعه، بخشدار و شهردار مینوشهر تاکید کرد: همکاری و هماهنگی منسجم و برنامه ریزی شده فی مابین دستگاه‌های اجرایی به ویژه در حوزه عمران و شهرسازی می‌تواند نقش موثری در توسعه فضای شهری، ساخت و ساز و رشد بهینه عملکرد در این حوزه را داشته باشد.

وی در جمع مسئولان مینوشهر افزود: ما بر آن هستیم تا با همکاری همدیگر و با برنامه ریزی ، سعی در عملیاتی نمودن برنامه های خود در سال گذشته، برنامه ریزی و طراحی نقشه راه برای سال جاری و سال‌های آتی در جهت ارتقای وضعیت عمرانی، خدماتی و زیرساخت‌های شهری داشته باشیم.

اوالی در خطاب به شهرداری مینوشهر خاطرنشان کرد: سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان ناظر  و کارفرمای فعالیت‌ها و پروژه های عمرانی در این منطقه، علاوه بر اینکه به کیفی بودن پروژه‌ها تاکید دارد به همان اندازه به سرعت اجرای آن‌ها نیز توجه خاص دارد.

توسعه و ارتقای زیرساخت‌های عمرانی در بخش های مختلف شهری، آموزشی و عمومی و فضای سبز و مبلمان شهری علاوه بر اینکه از اولویت های ما در سیاست گذاری  عمرانی منطقه می‌باشد، انتظار می‌رود شهرداری مینوشهر  همگام با این سازمان کما فی السابق در جهت رشد و اعتلای منطقه مینوشهر اهتمام ورزد.
:
:
:
آخرین اخبار