تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۸۷۳۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تقی زاده:
ثبت نام در مدارس خاص برای فرزندان فرهنگیان رایگان است
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ثبت نام فرزندان فرهنگیان در مدارس شاهد، استعدادهای درخشان و هیئت امنایی رایگان است.

محمد تقی زاده اظهار کرد: ثبت نام فرزندان فرهنگیان را در مدارس شاهد، استعدادهای درخشان و هیئت امنایی رایگان اعلام کردیم. این مدارس شهریه مشخصی برای خود دارد که بخشی از آن وزارتی و بخشی نیز استانی هستند.

وی افزود: برای رفاه حال معلم این کار را انجام دادیم. البته تمام رفاهیات معلم در گرو این کار نیست ولی در همین راستا بوده است. در حوزه سازمانی یک سری خدمات به کارکنان ارائه می شود و ما نیز به دلیل اینکه بیشتر به آنها توجه کنیم این کار را انجام دادیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: تعداد فرزندان فرهنگیان کم بوده و به آن شکل نیست که منابع مالی مدارس فوق را دچار اشکال کند. البته این رایگان بودن ثبت نام برای سال تحصیلی آینده لحاظ می شود چون در حال حاضر دانش آموزان در آستانه امتحانات نهایی خود هستند.

تقی زاده بیان کرد: تعداد ۲۳۹ مدرسه هیئت امنایی در سطح استان وجود دارد که ۱۳۲ مدرسه خاص پسران و ۱۰۷ مدرسه نیز ویژه دختران است.

وی عنوان کرد: تعداد ۲۴ مدرسه استعدادهای درخشان در خوزستان فعال بوده که ۱۳ مدرسه مخصوص دختران و مابقی نیز برای پسران است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان با اشاره به اینکه دو مدرسه استعداد درخشان در مهر ماه امسال و در ناحیه دو آموزش و پرورش افتتاح می شود، گفت: ۹۹ مدرسه شاهد در استان وجود دارد که ۵۱ مورد برای پسران و ۴۸ مورد نیز برای دختران است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار