تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۸۷۳۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور ۵۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه پزشکی اهواز؛
مسابقه بزرگ کتابخوانی حلقه گمشده برگزار می‌شود
نایب دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با هدف ترویج و فرهنگ سازی صحیح و هدفمند ازدواج در بین دانشجویان مسابقه بزرگ کتابخوانی «حلقه گمشده» در دانشگاه برگزار می‌شود.

محمد مهدی درخشان مهر اظهار داشت: امروز بهترین راه امر به معروف تشویق به ازدواج و ترویج و تسهیل در امر ازدواج بین دانشجویان است.

وی افزود: ازدواج دانشجویی براساس شاخص‌ها و آمار مستحکم‌ترین و مناسبت‌ترین نوع ازدواج‌ها است که باید با ارائه مهارت‌های مناسب به دانشجویان این سنت حسنه را بیش از پیش در دانشگاه گسترش داد.

نایب دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهوازدر بخش فرهنگی یکی از اقداماتی را که هم در زمینه ازدواج وهم توسعه فرهنگ مطالعه برنامه ریزی کرده است مسابقه بزرگ کتابخوانی است.

وی بیان کرد: برای این منظور مسابقه بزرگ کتابخوانی «حلقه گمشده» با محوریت کتاب «بهترین انگیزه برای ازدواج» 27 اردیبهشت در دانشگاه برگزار می‌شود.

درخشان مهر گفت: استقبال از این مسابقه بسیار مناسب بوده و بیش از 500 نفر از دانشجویان استقبال کردند که جوایز مناسبی برای برگزیدگان درنظر گرفته شده است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار