تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۸۷۳۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار آبادان عنوان کرد:
لزوم انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده
فرماندار آبادان در نشست باغ موزه دفاع مقدس این شهر، خواستار انتقال شایسته ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده شد.

عزیزالله شهبازی پیش از ظهر امروز در جلسه باغ موزه دفاع مقدس آبادان به رشادت‌های رزمندگان اسلام در این خطّه اشاره و اظهار کرد: آبادان یادآور شجاعت‌ها و صداقت‌های جوانان آن دوران است که از سراسر کشور در این نقطه از خاک ایران گردهم آمدند و به دفاع از کیان و مرز و بوم خود پرداختند.

وی ادامه داد: این شهر نقش تعیین کننده‌ای را در دفاع مقدس ایفا کرد و همانطور که پیش از انقلاب شهر اولین‌ها نام گرفت، در دوران دفاع مقدس نیز اولین‌های بسیاری را رقم زد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: اولین پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل، در آبادان به وقوع پیوست.

شهبازی عنوان کرد: حماسه ذوالفقاری، پیروزی بزرگی بود که در جهت حفظ تمامیت ارضی کشور توسط فرزندان این مرز و بوم به وقوع پیوست و عملیات‌های پیروزمندانه و فتح الفتوحاتی چون، ثامن‌الائمه، طریق القدس و والفجر هشت در آبادان رخ داده است.

وی تاکید کرد: آبادان بیش از 4 هزار و 400 شهید را تقدیم انقلاب کرد و بیش از یکصد سردار را در دل خود جای داده که از افتخارات این شهر به شمار می‌رود.

فرماندار آبادان افزود: باید در ساخت باغ موزه آبادان، در کنار سرداران و رزمندگان باشیم تا اینکه بتوانیم به خوبی و شایستگی این مکان ارزشی را به نسل‌های بعد منتقل کنیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان خواستار شد تا جلسات بعدی هیئت امناء، در محل باغ موزه شهرستان آبادان برگزار شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار