تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۸۷۳۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پس از انتخاب به عنوان نایب رئیس آسیا؛
رئیس AFC به کفاشیان تبریک گفت
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، روسای فدراسیون‌های فوتبال کویت و بنگلادش در پیام‌هایی جداگانه کسب عنوان نایب رئیسی علی کفاشیان در کنفدراسیون فوتبال آسیا را تبریک گفتند.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، «شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه» رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه خود نوشت: انتخاب شما به عنوان نائب رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیا در بیست و ششمین کنگره این کنفدراسیون که ۹ اردیبهشت‌ماه ۹۴ برگزار شد، را صمیمانه تبریک می‌گویم. مطمئنم نگرش و دیدگاه شما سهم ارزشمندی در راستای توسعه فوتبال در سطح قاره کهن خواهد داشت.

همچنین احمد شیفر در نامه تبریک خود به علی کفاشیان نوشته است: پیرو انتخاب شما به عنوان نایب رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیا، تبریک صمیمانه من را پذیرا باشید و بهترین‌ها را برای شما طی سال‌های پیش رو آرزومندم. تجربه شما در هرم فوتبال بدون شک یک سرمایه عظیم برای انجام این ماموریت مهم محسوب می‌‌شود و معتقدم همانند گذشته در راستای دفاع از ارزش‌های فوتبال تمام تلاش خود را خواهید داشت.

شیفر در پایان نامه خود آورده است: بر این اساس در چالش‌های پیش رو قدرت، سلامت و موفقیت را برایتان آرزومندم و منتظر دیدار مجدد شما در آینده‌ای نزدیک جهت به اشتراک گذاشتن ایده‌های سازنده و همکاری‌های موثرمان هستم.

شیخ احمد الفهاد الصباح رئیس فدراسیون فوتبال کویت نیز در نامه‌اش به علی کفاشیان نوشت: در ابتدا اجازه دهید تا موفقیت شما را در بیست و ششمین کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا و کسب عنوان نایب رئیسی تبریک بگویم. مطمئناً همکاری های دو جانبه و دوستانه‌مان در راستای توسعه فوتبال در سطح آسیا مفید خواهد بود.

همچنین قاضی صلاح الدین  در نامه خود نوشته است: من نیز به نوبه خود از طرف فدراسیون فوتبال بنگلادش، کسب عنوان نایب رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیا را از صمیم قلب تبریک می گویم. امیدوارم همکاری ها و ارتباطات فدراسیون‌های فوتبال بنگلادش و ایران در جهت توسعه فوتبال این دو کشور و در نهایت در سطح آسیا افزایش یابد.

رئیس فدراسیون فوتبال بنگلادش در پایان نامه تبریک خود به کفاشیان نوشت: بهترین‌ها را برایتان خواستارم و آرزومند توسعه فوتبال آسیا و در نهایت کامیابی کنفدراسیون فوتبال آسیا هستم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار