تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۸۷۳۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار دزفول خبر داد:
تقویت نهادهای مدنی فعال در عرصه مبارزه با مواد مخدر
فرماندار دزفول از حمایت و تقویت نهادهای مدنی فعال در عرصه مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

حبیب‌الله آصفی ظهر امروز در همایش انجمن معتادین گمنام در خانه کشتی اندیمشک، با تاکید به حمایت از این انجمن، اظهار کرد: این نهاد‌ها به صورت خودجوش و صرفا با حمایت برخی از دستگاه‌های دولتی وارد عرصه پیشگیری شده‌اند که این عمل جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: ماحصل مبارزه نظام جمهوری اسلامی با مواد مخدر، تقدیم بیش از 4 هزار شهید در این راه است و برگزاری چنین همایشی تاثیر فرهنگی زیادی بر جامعه خواهد گذاشت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول تصریح کرد: از افتخارات جمهوری اسلامی، تقویت و حمایت از نهادهای مدنی به ویژه در زمینه پیشگیری از مواد مخدر است و این موضوع از آموزه‌های دینی ما نشات می‌گیرد.

آصفی عنوان کرد: معتقدیم با تلاش و پشتکار و حمایت‌ها می‌توانیم بسیاری از مشکلات در زمینه مواد مخدر را برطرف کنیم.

وی تاکید کرد: خوشبختانه به همت دولت تدبیر و امید، فعالیت‌های خوبی در زمینه ایجاد کارخانه‌های تولیدی در استان در حال انجام است که افق و آینده روشنی برای پیشگیری از معضل موادمخدر پیش‌بینی می‌شود.

فرماندار دزفول خاطرنشان کرد: ما از فعالیت این نهاد‌ها استقبال و از وجودشان احساس غرور می‌کنیم و مطمئن باشید تا آخر راه در کنار شما ایستاده‌ایم و تلاش می‌کنیم که آنچه را که از دست ما بر می‌آید، برای پیشبرد اهداف این انجمن‌ها انجام می دهیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار