تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۸۷۳۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون امور عمرانی وزیر کشور:
طرح 550 هزار هکتاری احیای اراضی کشاورزی خوزستان در اولویت قرار دارد
خوزنیوز: معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: تامین آب شرب مناسب، طرح 550 هزار هکتاری احیای اراضی کشاورزی و رسیدگی به حاشیه شهرها از عمده اولویت‌های عمرانی استان است.



به گزارش خوزنیوز، هوشنگ خندان دل اظهار کرد: تامین آب شرب مناسب، طرح 550 هزار هکتاری احیای اراضی کشاورزی خوزستان و رسیدگی به حاشیه شهرها از عمده اولویت‌های عمرانی استان است.

وی، پرداختن به موضوع تامین آب شرب  مردم استان را از مهمترین موضوعات قابل پیگیری دانست و از دفتر فنی وزارت کشور خواست تا با اهتمام بیشتری این موضوع را پیگیری کند.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، موضوعات طرح 550 هزار هکتاری و حاشیه نشینی را از اولویت‌های استان بیان کرد و پیگیری و همکاری وزارت کشور و استانداری خوزستان را در این زمینه‌ها خواستار شد.

همت وزارت کشور برای تسریع پروژه مترو کلانشهر اهواز

خندان دل در ادامه به مترو کلانشهر اهواز اشاره کرد و از همت وزارت کشور در خصوص پیگیری اقدامات لازم در جهت تسریع در اتمام این پروژه خبر داد.

وی با تاکید بر ضرورت نظارت دقیق بر کار دهیاری‌ها عنوان کرد: باید تمام روستاهای بالای 30 خانوار دارای دهیاری شوند تا بتوان از این طریق مدیریت و نظارت بهتری نسبت به این دهیاری‌ها صورت گیرد.

خندان دل همچنین ساماندهی وضعیت پسماندها و فاضلاب روستاها را از اولویت‌های معاونت متبوع خود عنوان کرد.

وی ابراز امیدواری کرد از طریق معاونت امور عمرانی وزارت کشور اعتبارات مربوط به ریزگردها نیز پیگیری و محقق شوند.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور نیز با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست و تاثیر آن بر زندگی مردم بر مصمم بودن معاونت عمرانی استانداری خوزستان بر حراست از محیط زیست استان تاکید کرد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
اسماعیل شیخی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
0
1
وقتی آبی در کار نباشه چه احیایی ؟ مگر اینکه شبها در این زمین ها احیا بگیریم
:
:
:
آخرین اخبار