تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۸۷۳۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قول مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان برای حفظ تیم در لیگ برتر
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: این قول را می دهیم که تیم مان در لیگ برتر بماند و سال آینده با قدرت بیشتری کار کنیم.

فاضل بختیاری در دیدار روز چهارشنبه مدیرکل ورزش و جوانان استان با اعضای تیم فوتبال استقلال خوزستان اظهار کرد: از اینکه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با این همه مشغله ای که دارد در اینجا حضور پیدا کرده است، خوشحالیم.

وی ادامه داد: ما ابتدای فصل این قول را به استان دادیم که تیم در لیگ حفظ می شود و رتبه قابل قبولی به دست می آورد. ما هفته ها است که در این جایگاه هستیم که این نشان می دهد برخی چیزها در زمین و برخی دیگر با عنایت خداوند اتفاق می افتد و ان شاالله با کسب نتایج لازم در دو بازی آینده، رتبه مان در فصل آینده آبرومندانه تر و بهتر شود و برای استان یک هدیه داشته باشیم و باعث خوشحالی آن ها شویم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان خاطر نشان کرد: دیدید که روز گذشته برای بازی فولاد و لوکوموتیو ازبکستان هزار تماشاگر به ورزشگاه آمده بود که این نشان می دهد اگر تیمی خوب رقابت نکند، هواداران کمتر استقبال می کنند؛ چرا که هوادار طرفدار صعود تیم است.

وی بیان کرد: به هر حال مردم دوست دارند بدانند که سرنوشت تیم استقلال خوزستان چه می شود و ان شاالله به همت بازیکنان، تیم نتیجه بگیرد. برخی مواقع استرس مانع از نتیجه گیری می شود ولی سال گذشته تیم در لیگ ماند و امسال هم این قول را می دهیم که تیم در لیگ بماند و سال آینده با قدرت بیشتری کار کنیم. حتی پاینده، مسوول بانک ملی این قول را داده است که سال آینده با قدرت بیشتری تیم داری کنند.

بختیاری خاطر نشان کرد: بازیکنان مان برتری و کیفیت خودشان را در دو بازی آینده نشان می دهند و البته باید بگویم ما در چند بازی هم از داوری متضرر شدیم که البته این مشکل برای تمام تیم ها است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار