تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۸۷۳۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سیدصالحی: از اعتبار فوتبال خوزستان دفاع می‏کنیم
مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: همه اعضای باشگاه و تیم، یک دل هستیم تا از اعتبار فوتبال خوزستان دفاع کنیم.

سیدمهدی سیدصالحی در دیدار روز چهارشنبه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اعضای تیم فوتبال استقلال خوزستان ضمن خوش‎آمدگویی به کیانی زاده اظهار کرد: امسال شرایط استقلال خوزستان به صورتی بوده است که از کادر باشگاه گرفته تا کادر فنی و بازیکنان، همه یک دل و با غیرت بودند و به قول مدیرعامل باشگاه، هر چه در روزگار برای انسان اتفاق می افتد، لطف و عنایت خداوند است و با تقدیر و سرنوشت نمی توان جنگید.

وی بیان کرد: بازیکنان تیم واقعا از جان و دل مایه می گذارند و به نظرم در بازی گذشته مقابل سپاهان نیز مستحق باخت نبودیم و این تیم اسیر ما شد ولی ما به خاطر تجربه بیشتر آن ها، بازی را واگذار کردیم.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: من به شخصه این قول را به شما می دهم که تمام تیم از بازیکنان تا آقای ویسی و کادر فنی، همه با غیرت بازی کنیم و از جان و دل مایه بگذاریم و همه یک دل هستیم تا اعتبار فوتبال خوزستان را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: تک تک ما بازیکنان می دانیم پولی که دریافت می کنیم از عرق ریختن کارگرانی هستند که در کارخانه فولاد زحمت می کشند و همه به این باور رسیده ایم که بتوانیم به لطف خداوند، موفق باشیم و باید بگویم تا خداوند نخواهد، برگی از درخت ریخته نمی شود و ما هم تمام تلاش مان را می کنیم.

سیدصالحی خاطر نشان کرد: ما بازی با سایپا را آخرین بازی خود می دانیم و به بازی با پیکان فکر نمی کنیم و می رویم تا به امید خداوند سه امتیاز بازی را به دست آوریم و همه یک دل هستیم تا دست پر از کرج برگردیم و هدیه خوب به کارکنان فولاد بدهیم. امیدوارم از بازی با پیکان در خانه خودمان نیز نتیجه بگیریم.

همچینین محمدرضا مهدوی، دیگر بازیکن تیم استقلال خوزستان گفت: قول می دهیم همه سعی مان را کنیم تا نتیجه بگیریم و خیال همه را از ماندن در لیگ برتر راحت کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار