تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۸۷۴۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آموزش‌های مجازی زایران حج تمتع آغاز شد
دوره آموزش مجازی زایران حج تمتع 94 شامل بسته‌های مجازی، تالار گفتگو، کلاس‌های آنلاین، پاسخگویی پیامکی، مسابقه و غیره از امروز آغاز شد.

حجت‌الاسلام حمید احمدی مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه‌ مقام معظم رهبری از آغاز کلاس‌‌های آموزش مجازی زایران حج تمتع خبر داد.

حجت‌الاسلام حمید احمدی مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه‌ مقام معظم رهبری از آغاز کلاس‌‌های آموزش مجازی زایران حج تمتع خبر داد و گفت: دوره آموزش مجازی زایران حج تمتع 94 شامل بسته‌های مجازی، تالار گفتگو، کلاس‌های آنلاین، پاسخگویی پیامکی، مسابقه و غیره از امروز آغاز شد.

وی افزود: دوره آموزش مجازی زایران حج تمتع 94 شامل بسته‌های مجازی، تالار گفتگو، کلاس‌های آنلاین، پاسخگویی پیامکی، مسابقه و غیره از امروز آغاز شد.

احمدی گفت: از امروز امکان دسترسی آنلاین کلاس‌های آموزشی حج تمتع ویژه زایران حج تمتع کشورمان فراهم شده است و عزیزان زایر می‌توانند برای بهره‌مندی از این آموزش‌ها به نشانی اینترنتی zaer.hajj.ir مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: اولین جلسه این کلاس‌ها روز چهارشنبه 16 اردیبهشت ماه از ساعت 17 تا 18 برگزار می‌شود که در این جلسه حجت الاسلام دکتر عشریه، عضو هیئت علمی دانشگاه و از اساتید بعثه مقام معظم رهبری پیرامون بحث اخلاق و آداب قبل از سفر حج مطالبی را ارائه خواهند کرد. ‬ کلاس‌های آنلاین زایران حج تمتع در بازه زمانی سه ماهه از 16 ادیبهشت ماه آغاز شد و تا نیمه شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری اعلام کرد: کلاس‌های آموزشی به نحوی برنامه ریزی شده است که در ماه اول مباحث پایه ای از قبیل بحث احکام قبل از سفر حج، مناسک حج، اعتقادات، اخلاق و آداب سفر و آشنایی با تاریخ و اماکن مکه و مدینه و مباحث معرفتی از قبیل مدیریت معنوی زمان در حج، تفسیر آیات حج، اسرار و معارف حج، حج و امام زمان (عج) ارائه خواهد شد.

وی افزود: در ماه دوم (تیر ماه) و همزمان با ماه مبارک رمضان به دیگر موضوعات اضافه خواهد شد و در ماه سوم که نزدیک به آغاز اعزام زائران هستیم موضوعاتی از قبیل مسائل اجرایی و باید‌ها و نباید‌ها در حج، بهداشت و سلامت در حج و همچنین کاهش استرس و اضطراب در حج به موضوعات اضافه می‌شود.

احمدی تاکید کرد: در این دوره با کلاس‌های احکام ویژه بانوان در خدمت بانوان حج‌گزار خواهیم بود، همچنین جهت زائران فرهیخته نیز کلاس‌هایی با موضوعات تخصصی در نظر گرفته شده است. ‬ ‫زایران گرامی حج تمتع می‌توانند با مراجعه به آدرس zaer.hajj.ir و نصب نرم افزار کلاس آنلاین، با نام کاربری و رمز عبور خود که هر دو کدملی شما می‌باشد به کلاس وارد شوند. ‬
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار