تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۸۷۴۳۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت الله موسوی جزایری:
حکام عربستان از هر حیوان درنده ای، درنده ترند/ کاسه صبر ما لبریز شده،منتظر یک اشاره رهبریم
نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به جنایت های آل سعود در یمن گفت: حکام آل سعود از حیوانات درنده، وحشی تر و خبیث تر هستند.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در خطبه های نماز جمعه اهواز با بیان اینکه حکام خبیث آل سعود از هر حیوان درنده ای وحشی تر هستند اظهار داشت: آل سعودی که به اهل بیت رسول الله پشت کرده و نسبت به آنها اظهار بی ارادتی می کند، کارش به جایی رسیده که مردم بیگناه یمن را وحشیانه به قتل می رساند.

وی افزود: امروز چهره واقعی، ددمنشانه، آدم کش و جنایت کار آل سعود مشخص شده و جالب تر آنکه آمریکای به اصطلاح مدافع حقوق بشر نیز همچنان یکی از حامیان سرسخت آل سعود است.
 
امام جمعه اهواز با تأکید بر اینکه دشمن بداند ملت مسلمان و غیور ایران دارای انصاف و مروت است بیان داشت: این جنایات قلوب ما را جریحه دار می کند و ما از این کشتارها متاثر هستیم؛ عزیزانی که در یمن به شهادت می رسند نور چشمان ما بوده و کاسه صبر ما دیگر به سر آمده، اکنون منتظر اشاره رهبر معظم انقلاب هستیم تا حق دشمن را کف دستش قرار دهیم.
 
نباید به هیچ وجه زیر بار تهدید های دشمن برویم
 
آیت الله موسوی جزایری در ادامه سخنان خود با اشاره به دیدار معلمان با رهبر معظم انقلاب گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع معلمان را می توان در اهمیت اساسی آموزش و پرورش برای شکل دهی دنیای آینده، لزوم رسیدگی به وضعیت معیشتی معلمان و تقدیر از هوشیاری معلمان در خنثی سازی توطئه های دشمنان خلاصه کرد.
 
وی ادامه داد: معلمان و سایر اصناف باید توجه داشته باشند که دشمن در صدد تحریک است و می خواهد بهانه هایی درست کند که با آگاهی معلمان خیر اندیش توطئه دشمن شکست خواهد خورد.
 
نماینده ولی فقیه در خوزستان به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره مذاکرات هسته ای اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در این رابطه فرمودند مذاکرات هسته ای نباید در سایه تحمیل، تحقیر و تهدید باشد.
 
امام جمعه اهواز با بیان اینکه نباید به هیچ وجه زیر بار تهدیدهای دشمن برویم اظهار داشت: آمریکا با حرکات سخیف و حمایت از جنایتکاران صعودی که ملت مظلوم یمن را بمب باران کرده و بی پروا آدم می کشند، خود را  منفورترین کشور دنیا کرده است.
 
حجاب رمز همه فضیلت ها است
 
آیت الله موسوی جزایری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه حجاب رمز فضیلت ها و شخصیت برای مرد و زن در جامعه اسلامی است گفت: حجابی که اسلام برای ما به ارمغان آورده، میراث حضرت فاطمه(س) و بانوی قهرمان کربلا حضرت زینب کبری(س) است.
 
وی افزود: حجاب اسلامی یعنی تدبیری که اسلام اندیشیده برای جلوگیری از فتنه و فساد چراکه در اختلاط زن و مرد و ابراز خودنمایی در جامعه فتنه و فساد وجود دارد.
 
امام جمعه اهواز در ادامه تصریح کرد: دنیای غرب به لذت های حیوانی اهمیت داده و نام آن را مدرنیته گذاشته به گونه ای که  انسان مانند حیوانات فقط باید زندگی کند و درپی شهوات خود باشد.
 
نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه اسلام در عین شخصیت و استقلال سیاسی و اجتماعی زن، کرامت و فضیلت او را نیز حفظ می کند، خاطرنشان کرد: با این تعریف، مدرنیته که آمد انسان غرق در لذت می شود اما چیزی از اعتماد، آرامش و آسایش باقی نمانده، بنیان خانواده متزلزل شده و دیگر اعتمادی میان زوج ها باقی نمانده و جهنمی از زندگی میان آنها حاکم می شود.

اعتکاف سنتی که انقلاب اسلامی آن را احیا کرد

آیت الله موسوی جزایری درباره برگزاری باشکوه مراسم اعتکاف امسال در شهرهای خوزستان گفت: لازم است قدردانی کنیم از مسؤولان برگزاری اعتکاف در سرتاسر کشور و خوزستان که این سنت محمدی(ص) را به خوبی اجرا کردند.
 
امام جمعه اهواز با بیان اینکه اعتکاف از سنت های فراموش شده ای است که پس از انقلاب احیا شد اظهارداشت: اعتکاف فرصتی برای خود سازی، رشد و تعالی نسل جوان است.
 
نماینده ولی فقیه در خوزستان در پایان با اشاره به سالروز هلال احمر بیان داشت: هلال احمر نعمتی است که در آن مردم به صورت خودجوش برای رضای خدا، در حوادث و سوانح به کمک یکدیگر می شتابند.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
3
2
دشمنان اسلام و شیعه ،جنگ با یمن راه انداختن،تا ما را منحرف کنند، این دسیسه های است که استکبار برای مردم منطقه طرح ریزی میکند
اینطوری کانون توجه به سمت یمن میرود ،مردمان بیگناه یمن را قتل عام میکنند، داعش از جنگ یمن سواستفاده میکند و هر چه بیشتر به قتل عام مردمان عراق و خاک این کشور پیشروی میکند،شاید این تله ایی باشد
کشور عزیزمان هرگز در دام دسیسه های استکبار نخواهد افتاد، ما حواسمان به مرزهایمان هست و با پنبه سرتان را خواهیم برید.
صعودی ها شرم کنیدخود را مسلمان میدانید.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
1
1
عربستان مطیع آمریکا
مختار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
1
1
لعنت بر آل سعود .اونایی که به کامنت بالا جواب منفی دادند خدا کند با آل سعود محشور شوید و در کارهایشان سهیم هستید حتی اگر یک لایک ساده باشد.
:
:
:
آخرین اخبار