تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۸۷۴۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولاد در رده بیست و چهارم آسیا ایستاد
با انتشار آمار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2015، تیم فوتبال فولاد خوزستان در رده بیست و چهارم قرار گرفت.

تیم فوتبال فولاد خوزستان با کسب 6 امتیاز از 6 مسابقه در رده سوم گروه سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2015 قرار گرفت و نتوانست همانند سال گذشته به مرحله دوم راه پیدا کند.

تیم های سوم گروه های هشت گانه در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا بین 6 تا 10 امتیاز در این مرحله کسب کردند. فولاد خوزستان و پاختاکور ازبکستان دو تیمی بودند که با 6 امتیاز کمترین امتیاز را در بین تیم های سوم هشت گروه داشتند. شاگردان اسکوچیچ که با شکست دادن لوکوموتیو ازبکستان با مسابقات فصل جاری لیگ قهرمانان وداع کردند، در رده بندی کلی گروه های هشت گانه در ردیف بیست و چهارم قرار گرفتند.

پرسپولیس تهران با قرار گرفتن در رده پنجم مرحله گروهی بهترین نتیجه را در بین نمایندگان ایران گرفت و تراکتورسازی با ایستادن در رده بیست و هشتم ضعیف ترین تیم ایرانی در مسابقات آسیایی امسال بود. ضمن اینکه نفت تهران در بین 32 تیم حاضر در مرحله گروهی، در رده شانزدهم قرار گرفت و با کمک تیم الشباب سعودی بعنوان شانزدهمین تیم به دور دوم صعود کرد.

فولاد خوزستان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2014 با کسب 14 امتیاز در 6 بازی مرحله گروهی بعنوان دومین تیم برتر در بین 32 تیم گروه های هشت گانه معرفی شد ولی در مسابقات سال جاری میلادی به دلیل مشکلاتی که با آن مواجه گردید و بازیکنانی که از دست داد، در بین 32 تیم در ردیف بیست و چهارم ایستاد.

مرجع / خوزستان اسپورت
:
:
:
آخرین اخبار