تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۸۷۴۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تندباد در راه خوزستان
مديركل هواشناسي خوزستان گفت: از امروز، شاهد رگبارهاي پراكنده همراه با وزش تندباد در بیشتر مناطق استان خواهيم بود.

كورش بهادري اظهار كرد: اين تندباد، مناطق شمال و شرق استان را در برمي​گيرد. همچنين در مناطق جنوب استان از جمله آبادان، اميديه و ماهشهر به دليل وزش بادهاي شديد وقوع گردوغبار محلي دور از انتظار نيست.

وي ادامه داد: با توجه به اينكه هم​اكنون فصل برداشت گندم است امشب و فرداشب علاوه بر رگبارهاي پراكنده، رگبار تگرگ را در مناطق شمالي استان خواهيم داشت و لازم است کشاورزان در عملیات برداشت به این موضوع توجه داشته باشند.

بهادري درباره تندباد روز پنج​شنبه كه همراه با گردوغبار غليظ در سطح برخي شهرهاي استان رخ داد، اظهار كرد: پنج​شنبه يك تندباد لحظه​اي با سرعت 100 كيلومتر بيشتر مناطق استان را درنورديد. اين تندباد از بستان، دزفول، اهواز و گتوند آغاز شد.

وي افزود: غلظت گردوغبار به حدي بود كه ميزان ديد را به 100 متر كاهش داد و تقريبا آسمان بيشتر شهرهاي استان را تحت تاثير قرار داد. اما پس از آن نيز شاهد بارش رگبارهاي پراكنده بوديم که در دزفول 18 ميلي​متر، انديمشك 8 ميلي​متر، دهدز 8 ميلي​متر و ايذه 4 ميلي​متر بارش باران گزارش شد. ايستگاه فرودگاه اهواز نيز با بيش از 0.1 ميلي​متر در شهر اهواز را گزارش كرد، البته در برخي مناطق شهر اهواز بارش باران بيشتر نيز شاهد بوديم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار