تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۸۷۵۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسکوچیچ: فصل بعد برای قهرمانی برنامه‌ریزی می‌کنیم
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: برای سال آینده هدفم این است که یک تیم بهتر از امسال بسازیم و برای قهرمانی گام برداریم.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی با پدیده مشهد اظهار کرد: بازی فردا اهمیت خاصی دارد، چرا که برد در این دیدار باعث می‌شود خودمان را نامزد گرفتن سهمیه کنیم.

وی ادامه داد: به نظرم بازی بسیار سختی مقابل پدیده خواهیم داشت، چرا که چند بازیکن را در پست‌های حساس زمین در اختیار نداریم. به جز جماعتی از حضور بدرلو و چاگو نیز محروم هستیم اما امیدوارم با حضور پرشور هواداران‌مان، نبود این دو سه بازیکن را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره وضعیت یوسف وکیا نیز بیان کرد: او از روز گذشته تمرین‌هایش را آغاز کرده است و امیدوارم در بازی فردا حضور داشته باشد. تعدادی از بازیکنان از نظر تکنیکی تحلیل رفته‌اند اما امیدوارم همه بازیکنان ما حضور داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که چه تعداد از بازیکنان جوان‌تان را در بازی فردا به میدان می‌فرستید؟ گفت: یقینا تعدادی از این جوانان فردا نیز مثل بازی با لوکوموتیو حضور پیدا خواهند کرد.

اسکوچیچ درباره تمدید قراردادش با فولاد و هدفش برای سال آینده عنوان کرد: طبیعی است که سال آینده هدف‌مان این است که تیمی بهتر از امسال بسازیم و برای قهرمانی گام برداریم ولی قبل از هر چیزی هدف‌مان این است که یک تیم خوب را جمع کنیم و ان‌شاءالله که بتوانیم این کار را انجام دهیم.

وی در پاسخ به پرسش دیگری که سال آینده چقدر از بازیکنان تیم فولاد نوین استفاده خواهید کرد؟ گفت: اگر اجازه دهید بعدا در این رابطه صحبت کنم ولی جا دارد به اعضای محترم کادر فنی و مدیریت این باشگاه برای قهرمانی تبریک بگویم. مطمئن باشید یکی از اهداف من این است که از بازیکنان تیم فولاد نوینی که بتوانند به ما کمک کنند، استفاده کنم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: در حال حاضر اولویت‌مان برای بازی فردا است و پیش از این که برای بازی پایانی‌مان به قم بروم، نشستی با مدیریت باشگاه خواهم داشت. همیشه عادت من این است که 45 روز قبل از آغاز لیگ، کارم را شروع کنم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار