تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۸۷۵۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار اهواز اعلام کرد:
هسته مرکزی شهر اهواز بازگشایی می‌شود
از روز پنجشنبه براساس اعمال طرح ترافیکی هماهنگ شده با راهنمایی و رانندگی اهواز، تعداد 742 تاکسی مجاز از ساعت 9 الی 13:30 و 17:30 الی 22:30 می توانند از خیابان سلمان فارسی غربی تردد کنند
جلسه بازگشایی هسته مرکزی شهر اهواز خیابان سلمان فارسی غربی با حضور فرماندار اهواز، مسئولین انتظامی و ترافیکی شهر اهواز برگزار شد.

در این جلسه سید خلف موسوی مرکز شهر را چهره و ویترین هر شهر دانست و بر همکاری همه بخش های مرتبط  جهت ساماندهی و ایجاد نظم در بافت مرکزی شهر اهواز تاکید کرد و گفت: وضعیت موجود خیابان سلمان فارسی رضایت بخش نیست و می بایست برای تامین امنیت اجتماعی و حفظ و رونق فعالیت‌های اقتصادی نسبت به جمع آوری دستفروشان با توجه به اطلاع رسانی و فرهنگ سازی قبلی اقدام نمود.

شهردار اهواز اظهار داشت: از روز پنجشنبه براساس اعمال طرح ترافیکی هماهنگ شده با راهنمایی و رانندگی اهواز، تعداد 742 تاکسی مجاز از ساعت 9 الی 13:30 و 17:30 الی 22:30  می توانند از خیابان سلمان فارسی غربی تردد کنند.

سیدخلف موسوی از انجام مطالعات جامع برای ساماندهی هسته مرکزی شهر خبر داد و افزود: بهسازی پیاده روها، تقویت و بازسازی ناوگان حمل و نقل شهری، ساماندهی مشاغل مزاحم و جمع آوری دستفروشان از جمله اقداماتی است که باید در قالب این طرح جامع و با مطالعات قبلی صورت گیرد.

موسوی افزود: در روزهای ابتدایی اجرای طرح بازگشایی خیابان سلمان فارسی غربی می بایست مجموعه شهرداری اهواز و پلیس راهور با همکاری تنگاتنگ، اقتدار، نظم و دقت لازم، نسبت به اجرایی شدن این طرح اقدام نمایند.

وی بازگشایی شاهرگهای اصلی در شهر اهواز، نصب دوربین های نظارتی و ساماندهی ناوگان حمل و نقل شهری اعم از اتوبوس، تاکسی ون و همچنین نرده گذاری در خیابان های مرکزی شهر را در راستای تسهیل عبور مرور شهروندان در هسته مرکزی شهر دانست و در پایان خاطرنشان کرد: بی تردید همه فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده بدون همکاری و همراهی شهروندان بی نتیجه خواهد بود که انتظار همکاری و مساعدت شهروندان را در این زمینه داریم.

همچنین در این جلسه فرماندار اهواز اظهار داشت: بازگشایی خیابان سلمان فارسی غربی از بهمن ماه 93 با هدف روان‌سازی ترافیک شهری، بهره برداری بهینه از پل چهارم و برقراری ارتباط غرب به شرق در امتداد و پل چهارم به سمت اتوبان آیت ا... بهبهانی،  در دستور کار شورای ترافیک شهرستان و ستاد سامانده شهر اهواز قرار گرفت که با تشکیل 7 جلسه کارشناسی و دریافت نیازها و الزامات مربوطه، برنامه زمان‌بندی مربوطه به بازگشایی، تهیه و وظایف دستگاه های مرتبط تعیین شد.

وی همچنین از  بازگشایی خیابان سلمان فارسی غربی و فاز اول از پل چهارم تا تقاطع سلمان فارسی و خیابان شریعتی تقاطع خیابان کافی مسیر جنوب به شما  از روز پنجشنبه  بیست چهارم اردیبهشت ماه جاری خبر داد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
1
5
اگر کسی با این خاک بمونه اهواز
رضا
|
Finland
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
0
2
به به چه طرح حرفه ای واقعا شما خیال کردید با بازگشایی خیابان سلمان فارسی دست فروشان میرن؟؟کاشکی نظر ما کسبه خیابان سلمان فارسی هم میپرسیدین این طرح خوبه اما مشکلش اینجاست که بساطی ها جلوی مغازه ها و پیاده رو ها بساط میکنن و بازگشایی خیابان سلمان فارسی اتفاقا عبور مرور اونها رو راحت تر میکنه..باید پیاده رو ها پاک سازی بشه و نه اتوبان و جاده …واقعا ما کسبه خسته شدیم از این وضعیت مگر ما کسبه جز مردم نیستیم من فقط یه جمله میگم این مسولین که میگن ما نمیتوانیم خب استعفا بدهند یه شخص توانا و مقتدر بیاد قانون رو اجرا کنه و نه اینکه پاسگاری بکنند ….دست فروشان با چه مجوزی دارن در مرکز شهر مانع کسب ما می شوند و چه نهادی به آنها اجازه پهن کردن بساط خود را در ساعات خاص می دهد مگر کسی که خلاف قانون عمل میکنه میتونه در ساعاتی بیاد بگه تو این ساعت آزاده…و ما کسبه واسه دایر کردن مغازه و گرفتن جواز کسب باید از هفت خان رستم بگذریم اما یه بساطی بدون مجوز و بدون دوره آموزشی فروشندگی و بدون نظارت جنس خود رو که معلوم نیست از کجا و با چه استانداری آورده داره میفروشه و ما کسبه با اجاره سنگین فقط داریم کار میکنیم واسه اجاره بها خب عیبی نداره شهرداری هم از ما عوارض نگیره واقعا تاسف باره…یا حق
:
:
:
آخرین اخبار