تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۸۷۵۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار دارخوین:
عمران شهری اولویت کاری امسال شهرداری دارخوین است
شهردار دارخوین شادگان گفت: در سال جاری، «عمران شهری» در اولویت کاری این شهرداری قرار گرفته است.

صالح اچرش امروز با بیان اینکه در سال جاری عمران شهری در اولویت کاری شهرداری دارخوین قرار گرفته است، اظهار کرد: در صورتی که مبنای برنامه‌ریزی برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های شهری اقدامات کارشناسی شده باشد، شهر در مسیر عمران و آبادانی پیشرفتی مطلوب و قابل توجه خواهد داشت.

وی هدف از اجرای پروژه‌های عمرانی در زمینه‌های متعدد را علاوه بر آبادانی و انتفاع شهر، مهیا کردن زمینه رفاه شهروندی و ارائه خدمت ماندگار به مردم دانست.

شهردار دارخوین شادگان افزود: در اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی سعی خواهیم کرد که بیشتر کارهای زیربنایی و انجام پروژه‌های اساسی در جهت توسعه شهری را در اولویت کاری شهرداری قرار دهیم و از صرف کردن بودجه در بخش‌های جزیی که از اهمیت کمتری برخوردار هستند خودداری شود.

اچرش تصریح کرد: پویایی و نشاط شهر در فعالیت مستمر و جدی شهروندان مقدور است و هرچه شهروندان در اجرای امور شهری مصمم‌تر باشند شهر نیز به توسعه و آبادانی ایده آل خود نزدیک‌تر می‌شود.

وی در پایان، ضمن اینکه از همه مسئولان به‌ویژه امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم در مجلس و اعضای شورای اسلامی و مردم دارخوین که در اجرایی کردن طرح‌های مهم و زیربنایی همیشه در کنار شهرداری بوده و قوت قلب برای ادامه خدمتگذاری را برای مردم دارخوین به‌وجود آوردند تقدیر و تشکر کرد و گفت: در این مورد نقش رسانه و اصحاب قلم بسیار تاثیرگذار است.
مرجع / فـارس
برچسب ها: دارخوین
:
:
:
آخرین اخبار